Šestková řada od Bmw zaznamená pro rok 2007 hned několik změn, a to jak ve výbavě, interiéru, tak pod kapotou, automobilka tak zaplní místo mezi 645i a M6.
Asi nejvýznamnější změnou pro Nový rok je 4,8 V8 agregát, který pod označením 650i bude k dispozici jak pro Coupé, tak Convertible. Oba mají shodný výkon 360 koní, stejný motor nalezneme také u sedmičkové řady Bmw 750i nebo pětky 550i, spojen bude s jednou ze tří 6-ti stupňových převodovek: klasickým manuálem, automatem Steptronic nebo poloautomatem s možností ručního řazení.
Další změny uvidíme v interiéru, novinkou je Pearl kůže s měkčího a více ohebného materiálu, doplněné výrazným stehováním. Dostupný je v černé nebo krémově béžové barvě, popřípadě černé kůži Nasca v oblasti dveří a přístrojové desky. Výbavu doplní Mp3 přehrávač kompatibilní s iPod či Bmw asistent s 4 - letou platností.
Novinky u Bmw 650i uzavírá cena, ta je stanovena pro verzi Coupe 75.595 dolarů a pro Convertible (kabrio) 81.595 dolarů.
zdroj: Bmw
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?