Šestková řada od Bmw zaznamená pro rok 2007 hned několik změn, a to jak ve výbavě, interiéru, tak pod kapotou, automobilka tak zaplní místo mezi 645i a M6.
Asi nejvýznamnější změnou pro Nový rok je 4,8 V8 agregát, který pod označením 650i bude k dispozici jak pro Coupé, tak Convertible. Oba mají shodný výkon 360 koní, stejný motor nalezneme také u sedmičkové řady Bmw 750i nebo pětky 550i, spojen bude s jednou ze tří 6-ti stupňových převodovek: klasickým manuálem, automatem Steptronic nebo poloautomatem s možností ručního řazení.
Další změny uvidíme v interiéru, novinkou je Pearl kůže s měkčího a více ohebného materiálu, doplněné výrazným stehováním. Dostupný je v černé nebo krémově béžové barvě, popřípadě černé kůži Nasca v oblasti dveří a přístrojové desky. Výbavu doplní Mp3 přehrávač kompatibilní s iPod či Bmw asistent s 4 - letou platností.
Novinky u Bmw 650i uzavírá cena, ta je stanovena pro verzi Coupe 75.595 dolarů a pro Convertible (kabrio) 81.595 dolarů.
zdroj: Bmw
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?