Volkswagen v Paříži představuje Golf Plus pod názvem Cross Golf. Nyní bude tohle malé MPV křížené ještě s SUV stylem.
Cross Golf vychází z modelu Golf Plus, který byl doplněný o optický kit. Tím se z něj stal automobil do přírody. Záměrně neříkám do terénu, protože těžší terén tento Cross model nezvládne, ale zablácená polní cesta nebo mokrá louka by neměly být problém. Základem se stalo zvednutí světlé výšky celého auta o 20 mm, nové nárazníky vpředu i vzadu, 17'' litá kola a pohon všech kol s mezinápravovou spojkou Haldex.
K pohonu budou sloužit dva benzínové a dva dieselové motory. Zážehové jednotky budou reprezentovat 1,6 litru a 1,4 TSI, vznětové agregáty budou staré známé 1,9 TDI a 2,0 TDI. Do standartní výbavy bude mimo jiné patřit stabilizační systém ESP, ABS spolu s brzdovým asistentem a šest airbagů.
Foto: Volkswagen
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.