Subaru Forester patří mezi jeden z nejoblíbenějších rodinných crossoverů. V letošním roce přichází na trh jeho nová generace a spolu s ní je tu i nová reklama, které dokáže velice silně zapůsobit na emoce.
Nedávno jsme vám přinesli článek o nové reklamní kampani Mazdy, která se snažila mířit na citové pouto mezi řidičem a jeho vozem. Další japonská automobilka, Subaru, přichází s podobnou a přitom zcela odlišnou reklamní kampaní.
Mazda se snažila ukázat na to, jak vás dokáží provázet její modely celým životem. Od mládí užitém v MX-5 přes sedany určené pro business class, SUV určené rodinám až po zcela novou MX-5, kterou si pořídíte v krizi středního věku a ukončíte tak svůj mazdovský koloběh.
Subaru naopak poukazuje na fakt, že si stačí pořídit jediný vůz, který vás provede podstatnou částí vašeho života a přinese vám spoustu nezapomenutelných zážitků, které budou navždy spjaty s vaším vozem.
V tomto minutovém videu, ze kterého by se emoce daly ždímat je prezentována nová generace Foresteru, která navazuje na pozici svého předchůdce, coby jednoho z nejoblíbenějších crossoverů pro rodiny s dětmi.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.