Subaru Forester patří mezi jeden z nejoblíbenějších rodinných crossoverů. V letošním roce přichází na trh jeho nová generace a spolu s ní je tu i nová reklama, které dokáže velice silně zapůsobit na emoce.
Nedávno jsme vám přinesli článek o nové reklamní kampani Mazdy, která se snažila mířit na citové pouto mezi řidičem a jeho vozem. Další japonská automobilka, Subaru, přichází s podobnou a přitom zcela odlišnou reklamní kampaní.
Mazda se snažila ukázat na to, jak vás dokáží provázet její modely celým životem. Od mládí užitém v MX-5 přes sedany určené pro business class, SUV určené rodinám až po zcela novou MX-5, kterou si pořídíte v krizi středního věku a ukončíte tak svůj mazdovský koloběh.
Subaru naopak poukazuje na fakt, že si stačí pořídit jediný vůz, který vás provede podstatnou částí vašeho života a přinese vám spoustu nezapomenutelných zážitků, které budou navždy spjaty s vaším vozem.
V tomto minutovém videu, ze kterého by se emoce daly ždímat je prezentována nová generace Foresteru, která navazuje na pozici svého předchůdce, coby jednoho z nejoblíbenějších crossoverů pro rodiny s dětmi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?