Nedávno jsme vám přinesli článek o nové reklamní kampani Mazdy, která se snažila mířit na citové pouto mezi řidičem a jeho vozem. Další japonská automobilka, Subaru, přichází s podobnou a přitom zcela odlišnou reklamní kampaní.
Mazda se snažila ukázat na to, jak vás dokáží provázet její modely celým životem. Od mládí užitém v MX-5 přes sedany určené pro business class, SUV určené rodinám až po zcela novou MX-5, kterou si pořídíte v krizi středního věku a ukončíte tak svůj mazdovský koloběh.
Subaru naopak poukazuje na fakt, že si stačí pořídit jediný vůz, který vás provede podstatnou částí vašeho života a přinese vám spoustu nezapomenutelných zážitků, které budou navždy spjaty s vaším vozem.
V tomto minutovém videu, ze kterého by se emoce daly ždímat je prezentována nová generace Foresteru, která navazuje na pozici svého předchůdce, coby jednoho z nejoblíbenějších crossoverů pro rodiny s dětmi.