V ceně auta z limitované série Mazdy RX-8 Nemesis je den školení na testovací trati Prodrive.
Nejnovější verze oblíbeného čtyřdveřového sportovního kupé s rotačním motorem bude mít karoserii v barvách, které jiné verze nemají, mírně upravený interiér a exkluzivní sérii doplňků. Mazda těchto odlišných RX-8 postaví prý jen 350.
Hlavní rozdíl mezi běžnou 189koňovou verzí a sérií Nemesis bude v barvách: Nemesis si budete moci pořídit v dechberoucí červené s názvem Copper Red Mica nebo úžasné modré Stormy Blue Mica. Novinkou budou také hliníkové doplňky, koberečky vyrobené speciálně pro tuto edici a jedinečné kožené čalounění sedadel.
Stejně jako běžné RX-8 má Nemesis přední mlhovky, vyhřívaná přední sedadla, elektricky ovládané sedadlo řidiče, automatickou klimatizaci, devítireproduktorový system BOSE s měničem šesti CD, dále šest airbagů a černou kůží potažený volant i ruční brzdu a koncovku řadicí páky.
Nejzajímavější novinkou u Mazdy RX-8 Nemesis se tak zdá být dárek v podobě dne, který majitel tohoto vozu stráví na testovacích tratích Prodrive, "aby se naučil, jak ze svého nového vozu dostat maximum zábavy", jak praví oficiální text.
Foto: Mazda
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.