„Navržený zevnitř ven“ – tak nazývá automobilka Toyota svůj vesmírný koncept Auris. Veřejnosti se představí na Pařížském autosaloně.
Auris má signalizovat budoucí směr návrhové filozofie značky, klade důraz především na kvalitu, detail, přesnost zpracování a praktičnost. Vysoce kvalitní interiér má zcela odlišné umístění ovladacích prvků než bývá u Toyoty zvykem, podle výrobce je ergonomie dokonalá. Střecha nad vámi je prosklená a nabízí tak unikátní výhled a světlost prostoru.
Ani exteriér není žádný moderní výstřelek ale jednoduchý, uhlazený tvar se smyslem pro detail, sportovně pojatá jsou obří 19-ti palcová kola. Za oko chytnou také čiré světlomety a hranaté koncovky výfuku umístěné v nárazníku. Pozoruhodná je zlatá barva, kterou nalezneme i v interiéru, právě tato barva je symbolem vozu, název Auris totiž vychází z latinského slova Aurum, což je v překladu zlato.
zdroj: Toyota
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.