Rozsáhlý aerodynamický kit zahrnuje přední spojler, jehož spodní okraj je jako vystřižený ze závodního monopostu (zde se také HAMANN inspiroval). Sportovní svalnatý zjev podtrhují postraní prahy, které také přibližují vůz směrem k silnici. Na zadní části supersportu upravil HAMANN třídílný zadní spojler, který pomáhá tvořit větší přítlak směrem k silnici. K lepšímu proudění vzduchu a zvětšenému přítlaku napomáhá také difuser na spodní straně zadního nárazníku. Všechny komponenty jsou vyrobeny z Kevlaru. Aerodynamický styling karoserie podrthují i čtyři průchody v zadním nárazníku, ze kterých mírně vyčnívají čtyři koncovky výfuku, každá o průměru 76 mm.
Pro ještě větší estetický efekt je Gallardo vybaveno dveřmi, které se zdvíhají šikmo vzhůru (podobně jako v modelech Countach, Diablo a Murcielago). Zavěsy dveří jsou takřka neviditelné, takže nikdo dopředu neodhalí, kterým směrem se dveře skutečně otevřou.
Je asi zbytečné dodávat, že HAMANN se podíval Gallardu také pod kapotu. Výkon motoru vylepšil o 22 kW na ohromných 404 kW (550 koní) a kroutící moment zvýšil o dalších 40 Nm. Maximální rychlost, kterou italský supersport dosáhne, je 320 km/hod. Posílil také brzdový systém. Pro přední kola jsou použity štěrbinové vnitřně chlazené kotouče o průměru 380 mm o jejichž zastavení se starají 8 pístkové brzdy lakované na červeno. Na zadu jsou kotouče o průměru "pouze" 360 mm, které brzdí 6 pístků nalakovaných opět na červeno.
Upravené Gallardo používá litá kola Anniversary 2, které zdobí stříbrný lem se zrcadlovým leskem. Přední kola jsou obuta do pneumatik 235/35 ZR19, vzadu se nacházejí pneu 295/30 ZR19. HAMANN také nabízí 20'' kola v designu Anniversary 2 (235/30 ZR20 na předek a 325/25 ZR20 na zadek). Vrcholem nabídky jsou 20'' kola "Edition Race" ve stejných rozměrech.
Foto: Hamann Motorsport