Odbornící z Brabusu připravili pro naftový model GL 320 CDI PowerXtra performance kit, který vylepšuje parametry motoru aniž by poškodil filtr pevných částic a přitom splňuje emisní normu Euro IV. Po úpravě motor poskytuje 200 kW (272 koní) a točivý moment vrcholí již při 1 600 otáčkách hodnotou 590 Nm. Nové GL s těmito parametry dosprintuje na 100 km/h za 8,9 s (seriová verze za 9,5 s) a zastaví se na maximální rychlosti 218 km/h (seriově 210 km/h).
Pro benzínovou verzi GL 500 připravil Brabus vylepšení sériových 308 kW až na 340 kW (462 koní), točivý moment vzrostl na 615 Nm dosahovaných při 3 100 ot za min. Přitom došlo ke zvětšení objemu z 5,5 na 6,1 litru. GL 500 tak doslova vystřelí z 0 na 100 km/hod na 6 vteřin a dosáhne až 255 km/h.
Exterier lze upravit novým předním nárazníkem, který má veliké přívody vzduchu a dává obrovskému SUV ještě více dynamického vzhledu. Na každé straně má dvě mlhové světla. Masivní prahy na boku nejenže usnadňují nastupování do vozu, ale také mají v sobě integrované osvětlení, které činí přístup k vozu a nastupování za tmy bezpečnější. Vylepšující kit na zádi přidává modifikovaný nárazník s integrovaným difuserem. Přes něj procháží čtyři chromované koncovky sportovního výfukového systému, který je vyroben z nerez oceli. Zadní okno zastřešuje spojler, který je namontován na výklopné zádi.
Exkluzivní kabátek dále dotváří trojice volitelných designů kol Monoblock VI, S a E v rozměrech 18'' až 22''. Šest dvojitých paprsků je k dispozici v rozměrech 295/45 ZR 20, devítipaprsková kola mají rozměr 295/35 ZR 22. Obuty jsou do pneu Pirelli nebo Yokohama. Vylepšení si zasloužila i brzdová soustava - vrchol představují 12ti pístkové brzdy s ventilovanými kotouči o průměru 380 mm na přední nápravě, vzadu se o brzdění starjí 6ti pístkové brzdy a kotouče o průměru 355 mm.
Foto: BRABUS