Díky novým modelům S-MAX a Galaxy má evropský Ford ve svém portfoliu další dva vozy, které vychází vstříc stále většímu počtu zákazníků, jež hledají alergicky testované produkty, které nedráždí.
Po vozech Ford Focus a Focus C-MAX jsou nový S-MAX a Galaxy třetími, resp. čtvrtými modely světa, které prošly alergickými testy německé zkušební organizace TÜV a garantují minimální riziko vzniku alergického podráždění u pasažérů.
„Společnost Ford Motor Company se vlivu alergenů věnuje velmi systematicky už řadu let,“ říká Dr. Wolfgang Schneider, viceprezident pro otázky legislativy a životního prostředí společnosti Ford of Europe. „Naší snahou je mít co možná nejvíce stávajících i budoucích modelů alergicky testovaných podle standardů TÜV. Důležité také je, že za tuto výhodu naši zákazníci nic nepřiplácejí.“
Dalším potvrzením, že modely Ford myslí na alergiky, je pečeť britské Alergické nadace, která rovněž stvrzuje, že tyto vozy jsou vhodné i pro alergiky – respektovanou pečeť už dříve získaly modely Focus a Focus C-MAX, nyní ji obdržely i Ford S-MAX a Galaxy.
Zdroj: Ford Motor Company
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.