Díky novým modelům S-MAX a Galaxy má evropský Ford ve svém portfoliu další dva vozy, které vychází vstříc stále většímu počtu zákazníků, jež hledají alergicky testované produkty, které nedráždí.
Po vozech Ford Focus a Focus C-MAX jsou nový S-MAX a Galaxy třetími, resp. čtvrtými modely světa, které prošly alergickými testy německé zkušební organizace TÜV a garantují minimální riziko vzniku alergického podráždění u pasažérů.
„Společnost Ford Motor Company se vlivu alergenů věnuje velmi systematicky už řadu let,“ říká Dr. Wolfgang Schneider, viceprezident pro otázky legislativy a životního prostředí společnosti Ford of Europe. „Naší snahou je mít co možná nejvíce stávajících i budoucích modelů alergicky testovaných podle standardů TÜV. Důležité také je, že za tuto výhodu naši zákazníci nic nepřiplácejí.“
Dalším potvrzením, že modely Ford myslí na alergiky, je pečeť britské Alergické nadace, která rovněž stvrzuje, že tyto vozy jsou vhodné i pro alergiky – respektovanou pečeť už dříve získaly modely Focus a Focus C-MAX, nyní ji obdržely i Ford S-MAX a Galaxy.
Zdroj: Ford Motor Company
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.