Britský automobilový magazín Top Gear vyhlásil koncem července výsledky ankety o Nejvíce sexy auto na světě (Sexiest Car in the World). Tento prestižní titul získal zaslouženě „malinký“ Fiat 500.
Legendární pětistovka (italsky Cinquecento) prý „nevypovídá o svém majiteli nic jiného, než že to je někdo, kdo nemusí nic předstírat“.
Fiat 500 byl navržen legendárním designérem Dante Giacosym. Pětistovka byla vyráběna mezi roky 1957 a 1975 a z montážních linek jich sjelo více než 3,5 miliónu.
Konečné pořadí nejlepší desítky v anketě časopisu Top Gear: 1. Fiat 5002. Aston Martin DBS3. Maserati Quattroporte4. Chevrolet Camaro5. Citroen C66. Lincoln Continental7. Bentley Continental S1 Fastback8. BMW M19. Rolls-Royce Phantom10. Sally the Porsche 911 Carrera (z filmu Auta (Cars) od studia Pixar)
zdroj: Fiat
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.