Přes 800 000 prodaných MINI chce automobilka překonat se svým novým exemplářem, jehož fotografie vypustila do světa.
Druhá generace moderního MINI přichází na start se zcela novými motory, přepracovaným interiérem a modifikovanou karoserií. Všechny novoty ještě více zdůrazní jeho individuální charakter. Žádný detail nezůstal beze změny a přece to bude typické MINI. Motory, převodovky, podvozek, řízení i brzdy - to vše je zcela nově vyvinuto.
Při uvedení na trh bude k dispozici varianta MINI Cooper (1,6 litru 88 kW) a MINI Cooper S (1,6 litru turbo 128 kW), základní varianta MINI One bude následovat o něco později. K dispozici bude také varianta s turbodieselem.
Foto: BMW
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?