Před několika měsíci SEAT představil svůj model Leon ve verzi FR (Formula Racing), ale až nyní si jej můžete koupit i u nás.
Zájemci jej mohou získat ve dvou motorizacích – se vznětovým motorem 2.0 TDI 125 kW (170 k) za cenu 693 900 Kč a se zážehovým turbomotorem 2.0 TFSI 147 kW (200 k) v základní ceně 662 900. Příjemné ceny, nemyslíte?
V interiéru Leónu FR čekají řidiče i spolujezdce atraktivní výškově nastavitelná sportovní sedadla s výraznými iniciálami „FR” na opěradlech a se stavitelnými bederními opěrkami, exkluzivně tvarovaný kůží potažený volant i řadicí páka a kovové štítky, rovněž nesoucí iniciály „FR”. Sportovní styl interiéru podtrhují sdružené přístroje s bílým pozadím.
V sériově dodávané výbavě zvyšuje pohodlí pasažérů zejména poloautomatická klimatizace Climatic, elektrické ovládání všech oken, dálkově ovládané centrální zamykání včetně víčka nádrže i zavazadlového prostoru, tempomat a palubní počítač. Sériově dodávaný audiosystém zahrnuje rádio s ovládáním na volantu a šesti reproduktory, vybavené MP3 kompatibilním CD přehrávačem.
Zdroj: Seat.cz
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.