Před několika měsíci SEAT představil svůj model Leon ve verzi FR (Formula Racing), ale až nyní si jej můžete koupit i u nás.
Zájemci jej mohou získat ve dvou motorizacích – se vznětovým motorem 2.0 TDI 125 kW (170 k) za cenu 693 900 Kč a se zážehovým turbomotorem 2.0 TFSI 147 kW (200 k) v základní ceně 662 900. Příjemné ceny, nemyslíte?
V interiéru Leónu FR čekají řidiče i spolujezdce atraktivní výškově nastavitelná sportovní sedadla s výraznými iniciálami „FR” na opěradlech a se stavitelnými bederními opěrkami, exkluzivně tvarovaný kůží potažený volant i řadicí páka a kovové štítky, rovněž nesoucí iniciály „FR”. Sportovní styl interiéru podtrhují sdružené přístroje s bílým pozadím.
V sériově dodávané výbavě zvyšuje pohodlí pasažérů zejména poloautomatická klimatizace Climatic, elektrické ovládání všech oken, dálkově ovládané centrální zamykání včetně víčka nádrže i zavazadlového prostoru, tempomat a palubní počítač. Sériově dodávaný audiosystém zahrnuje rádio s ovládáním na volantu a šesti reproduktory, vybavené MP3 kompatibilním CD přehrávačem.
Zdroj: Seat.cz
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.