Před několika měsíci SEAT představil svůj model Leon ve verzi FR (Formula Racing), ale až nyní si jej můžete koupit i u nás.
Zájemci jej mohou získat ve dvou motorizacích – se vznětovým motorem 2.0 TDI 125 kW (170 k) za cenu 693 900 Kč a se zážehovým turbomotorem 2.0 TFSI 147 kW (200 k) v základní ceně 662 900. Příjemné ceny, nemyslíte?
V interiéru Leónu FR čekají řidiče i spolujezdce atraktivní výškově nastavitelná sportovní sedadla s výraznými iniciálami „FR” na opěradlech a se stavitelnými bederními opěrkami, exkluzivně tvarovaný kůží potažený volant i řadicí páka a kovové štítky, rovněž nesoucí iniciály „FR”. Sportovní styl interiéru podtrhují sdružené přístroje s bílým pozadím.
V sériově dodávané výbavě zvyšuje pohodlí pasažérů zejména poloautomatická klimatizace Climatic, elektrické ovládání všech oken, dálkově ovládané centrální zamykání včetně víčka nádrže i zavazadlového prostoru, tempomat a palubní počítač. Sériově dodávaný audiosystém zahrnuje rádio s ovládáním na volantu a šesti reproduktory, vybavené MP3 kompatibilním CD přehrávačem.
Zdroj: Seat.cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.