Po úspěchu ve statistikách TÜV Autoreport 2006 Subaru obstálo i v dalším hodnocení poruchovosti, prošel na jedničku i v německém hodnocení ADAC AutoMarxX 2006.
Při vyhodnocení statistik závad za rok 2005 prováděného ADAC AutoMarx obsadila značka Subaru 1. místo před Mini a Mazdou. V ohnisku aktuálních výzkumů byla dlouhodobá jakost a tak získala statistika závadovosti speciální zohlednění v AutomarxX. Podle něho mají řidiči Subaru v roce 2005 s průměrným definičním poruchovým číslem (počet poruch na 1.000 registrovaných vozidel) o hodnotě 7,12 nejnižší kvótu výpadků mezi všemi výrobci a Subaru se umístilo před Mini, Mazdou, Toyotou, Hondou a Mitsubishi. V porovnání s předcházejícími roky se tak Subaru výrazně zlepšilo: V předchozích letech 2004 a 2003 činila hodnota definičního poruchového čísla 8,1 a specialista na vozy s pohonem všech kol tak ve statistice poruchovosti obsadil vždy druhé místo.
Ve „spokojeností s produktem“ obsadilo Subaru 3. místo se známkou 1,33 za Porsche a Toyotou. Excelentní výsledek v aktuálním hlášení stanic technických kontrol – TÜV Autoreport 2006, v němž Subaru Forester vyhrál „královskou třídu" jednoletých až tříletých vozidel, přinesl pro Subaru se známkou 1,62 3. místo za Porsche a Toyotou.
Tyto dobré výsledky přinesly značce Subaru pozitivní ohlasy v tisku, které se odrážejí v AutoMarxX v kategorii „síla trendu“. Zde se Subaru zlepšilo a se známkou 1,67 z desátého místa z minulého roku se posunulo na 4. pořadí v aktuálním ADAC AutoMarxX z června 2006.
„Tajemstvím úspěchu Subaru na světových trzích je vedle vynikající péče o zákazníky také mimořádná kvalita produktů Subaru", vysvětluje Petr Neuman, ředitel Subaru ČR, toto dobré umístění. Spolehlivost totiž vytváří také spokojenost. „Spokojení zákazníci jsou našim největším kapitálem. Vyrábíme excelentní, spolehlivá auta. V našich servisech je zákazník skutečně na prvním místě, důkazem jsou servisní výkony, které naše zákazníky přesvědčují. Řídit Subaru činí člověka spokojeným a tak to má také zůstat."
V průběhu výzkumu AutoMarxX, jež je realizován odbornou vysokou školou Gelsenkrichen ve spolupráci s ADAC, prováděla společnost ADAC dvakrát ročně průzkum u řidičů 33 nejdůležitějších automobilových značek v Německu. V pořadí umístění výrobců hraje vedle otázek různých kategorií, jakými jsou image značky, síla na trhu, spokojenost zákazníků a kvalita produktu, důležitou roli také statistická vyhodnocení o četnosti poruch.
zdroj: Subaru
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.