Milánská stáj zopakovala o minulém víkendu úspěch, kterého dosáhla v prvním závodě s Rossem Zampattim a Walterem Antonaccim za volantem Alfy Romeo 1900 Css Zagato, ...
jež byl ještě doplněn vítězstvím a třetím místem Antona Dietera Karla na Alfě Romeo GTA.
Vítězství „Scuderia Portello“ se opakovalo ve druhém závodě na FIA Historic GT Cupu v Brně. Stejně jako před měsícem na zahajovacím závodě v Hockenheimu, držela Alfa Romeo 1900 monopol ve své třídě a kompletně zbarvila podium do barev již zmiňovaného milánského klubu. I na české trati belgicko-australská posádka Walter Antonacci a Ross Zampatti, za volantem Alfy 1900 Css Zagato, za sebou nechala posádky Renato Ambrosi – Marco Rossi s 1900 Coupé i Luigi Ambrosi – Vinicio Marta s další 1900 Zagato, zatímco dvojice Marco Cajani – Luigi Somaschini se umístila na čtvrté pozici.
Příští dostaveníčko historických aut a všech automobilových nadšenců je 18. června na okruhu Santamonica v Misano Adriatico.Alfa Romeo
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.