Značka Lexus zaznamenala dle oficiální statistiky vydané Svazem dovozců automobilů (SDA) za období leden - duben 2006 velký úspěch.
S celkovým počtem 50ti registrovaných osobních vozů se stala na českém trhu nejvíce dynamickou značkou mezi výrobci osobních automobilů začleněnými v asociaci SDA. V porovnání se stejným obdobím došlo totiž u značky Lexus k růstu 625% oproti loňským výsledkům!
„Tato statistika jasně ukazuje doslova raketový nástup značky Lexus v České republice. Tento vývoj v podstatě kopíruje mimořádnou dynamiku prodejů vozů Lexus v Evropě. Spolu s Českou republikou a Slovenskem i v dalších 19ti zemích Evropy je výsledek prvních čtyřech měsíců historicky nejlepším. Dnes již víme, že na zmíněném úspěchu se nejvíce podílel model RX, neprodávanější SUV na světě, ve verzi s hybridním pohonem a letos v lednu představený model IS, který premiérově nabídnul možnost dieselové pohonné jednotky. V České republice zvolila dieselovou verzi ve zmíněném období více jak polovina zákazníků modelové řady IS. Děkujeme za důvěru zejména našim zákazníkům a bude nám ctí uvádět na trh další nové modely s jedinečnou progresivní technologií, vysokou úrovní komfortu a samozřejmě již tradiční kvalitou a spolehlivostí. Kvalita služeb a spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritou a proto chceme i v této oblasti výrazně posilovat.', říká Tomáš Velek, manažer pro značku Lexus. Lexus
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.