Hyundai uvádí model podobny SUV, který je ve Skandinávii známý jako Getz supermini. Nový Getz má rozšířený název o „Cross“, což z něj má udělat úplně něco jiného, než jsme u něj zvyklí.
Nový Hyundai Getz Cross bude konkurentem na trhu automobilům s podobnými charakteristickými vlastnostmi jako jsou Volkswagen Polo Dune/Fun/CrossPolo, Citroen C3 XTR a 2WD Suzuki SX4. Tedy svým vzhledem se přiblíží automobilům typu SUV, ale bude tím pravým autem do terénu?
Novému Crossu přidružit se do této třídy by měla pomoci poháněná přední kola se zvýšeným zavěšením, větší a širší kola, dešťové žlábky na střeše a robustnější nárazníky. Ale to je všechno. Takže jde spíše o nový prodejní trik, jak zatraktivnit tento model a uspokojit i ty řidiče, kteří po něčem podobném touží. Na trhu se objeví s 1,5 litrovým naftovým motorem.
Foto: Hyundai
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.