Automobilka Volvo představila model S60 ve verzi sport, cílem bylo uspokojit sportovně založené řidiče, s okořeněným designem a vyladěným podvozkem si užijete zábavy i pokušení.
Změnou prošel přední a zadní nárazník a prahové nástavce. Vzadu na víku kufru pak přibylo křidélko. Ve zpětných zrcátkách jsou integrovány postranní blinkly. Paleta barev byla doplněna o elektricky stříbrnou, orinoco modrou a javorově červenou. Litá kola lze zvolit od velikosti 16 palců, 17“ nebo dokonce 18“ s označením Eurora.
Interiér je v duchu kovových doplňků a koženého čalounění s kontrastním stehováním. Nový tří -ramenný volant je navíc potažen děrovanou kůží. Za účelem sportovního chování vozu je speciálně vyladěn podvozek. Nastavení tlumičů je nyní o 25% tužší a tím se zvětšila celková torzní pevnost vozu, přitom jízdní komfort zůstal zachován.
Za příplatek můžete S60 doplnit o Bi-xenonové výbojky s aktivním natáčením světel do zatáček v rozmezí 15-ti stupňů.
zdroj: Volvo
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?