Automobilka Volvo představila model S60 ve verzi sport, cílem bylo uspokojit sportovně založené řidiče, s okořeněným designem a vyladěným podvozkem si užijete zábavy i pokušení.
Změnou prošel přední a zadní nárazník a prahové nástavce. Vzadu na víku kufru pak přibylo křidélko. Ve zpětných zrcátkách jsou integrovány postranní blinkly. Paleta barev byla doplněna o elektricky stříbrnou, orinoco modrou a javorově červenou. Litá kola lze zvolit od velikosti 16 palců, 17“ nebo dokonce 18“ s označením Eurora.
Interiér je v duchu kovových doplňků a koženého čalounění s kontrastním stehováním. Nový tří -ramenný volant je navíc potažen děrovanou kůží. Za účelem sportovního chování vozu je speciálně vyladěn podvozek. Nastavení tlumičů je nyní o 25% tužší a tím se zvětšila celková torzní pevnost vozu, přitom jízdní komfort zůstal zachován.
Za příplatek můžete S60 doplnit o Bi-xenonové výbojky s aktivním natáčením světel do zatáček v rozmezí 15-ti stupňů.
zdroj: Volvo
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.