Subaru získalo nejvyšší ocenění ve zprávě TÜV Auto-Report 2006 Forester: „Takhle vypadají vítězové!“ Legacy: „Utajený talent“
Subaru získalo „vrcholnou třídu spolehlivosti“ v prestižní zprávě TÜV Auto-Report 2006, protože pouze 3 % vozů Subaru Forester měla „po více než třech letech“ nějaké závady. To dokazuje, že tento model je spolehlivější než kterýkoli jiný konkurenční automobil. Analytici z TÜV tedy SUV od Subaru vychvalovali: „Takhle vypadají vítězové!“ Při první velké prohlídce, kterou provedli v TÜV po zákonem vyžadovaných třech letech, se u 78,7 % ze všech foresterů neprojevily žádné závady, což je vynikající výsledek.
(TÜV je zkratkou pro Technischer Überwachungs-Verein, německý úřad pro bezpečnostní standardy. „Velká prohlídka“ je ekvivalentní testům prováděným britským ministerstvem dopravy.)
U modelu Subaru Legacy se po 3 letech projevilo pouhých 3,8 % závad a obsadilo sedmé místo. Zpráva TÜV Auto-Report 2006 Legacy klasifikuje jako „Utajený talent“, který se „chová na silnici stejně spolehlivě jako při velké prohlídce prováděné úřadem TÜV“. Druhé místo obsadily vozy Mazda Demio a Toyota Yaris. O čtvrté místo se dělí Porsche 911 a Toyota Corolla. Celkové výsledky zprávy TÜV Auto-Report 2006 ukazují zvýšení počtu „závažných závad“ o 0,2 % na 18,9 %.
Forester je třetím vítězným vozem Subaru v nejvyšší třídě spolehlivosti po modelech Legacy (1999) a Justy (2001). Vynikající výsledky modelů Subaru v nové zprávě TÜV Auto-Report 2006 tedy nazavují na výkony z předchozích let a to je působivý důkaz vysokých standardů kvality značky Subaru. „Je to skvělý výsledek,“ řekl Petr Neuman, ředitel společnosti Subaru ČR. „Politikou Subaru je neustálé zajišťování vysokých standardů kvality na všech úrovních, a tak jsme opravdu šťastní, když se výsledky těchto strategických rozhodnutí stanou hmatatelné.“
Zpráva TÜV Auto-Report 2006 vyhodnocuje 7,6 milionů velkých prohlídek, které organizace TÜV v roce 2005 uskutečnila u 200 různých modelů ve stáří od tří do jedenácti let registrovaných v Německu.
zdroj: Subaru cz
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.