Subaru získalo nejvyšší ocenění ve zprávě TÜV Auto-Report 2006 Forester: „Takhle vypadají vítězové!“ Legacy: „Utajený talent“
Subaru získalo „vrcholnou třídu spolehlivosti“ v prestižní zprávě TÜV Auto-Report 2006, protože pouze 3 % vozů Subaru Forester měla „po více než třech letech“ nějaké závady. To dokazuje, že tento model je spolehlivější než kterýkoli jiný konkurenční automobil. Analytici z TÜV tedy SUV od Subaru vychvalovali: „Takhle vypadají vítězové!“ Při první velké prohlídce, kterou provedli v TÜV po zákonem vyžadovaných třech letech, se u 78,7 % ze všech foresterů neprojevily žádné závady, což je vynikající výsledek.
(TÜV je zkratkou pro Technischer Überwachungs-Verein, německý úřad pro bezpečnostní standardy. „Velká prohlídka“ je ekvivalentní testům prováděným britským ministerstvem dopravy.)
U modelu Subaru Legacy se po 3 letech projevilo pouhých 3,8 % závad a obsadilo sedmé místo. Zpráva TÜV Auto-Report 2006 Legacy klasifikuje jako „Utajený talent“, který se „chová na silnici stejně spolehlivě jako při velké prohlídce prováděné úřadem TÜV“. Druhé místo obsadily vozy Mazda Demio a Toyota Yaris. O čtvrté místo se dělí Porsche 911 a Toyota Corolla. Celkové výsledky zprávy TÜV Auto-Report 2006 ukazují zvýšení počtu „závažných závad“ o 0,2 % na 18,9 %.
Forester je třetím vítězným vozem Subaru v nejvyšší třídě spolehlivosti po modelech Legacy (1999) a Justy (2001). Vynikající výsledky modelů Subaru v nové zprávě TÜV Auto-Report 2006 tedy nazavují na výkony z předchozích let a to je působivý důkaz vysokých standardů kvality značky Subaru. „Je to skvělý výsledek,“ řekl Petr Neuman, ředitel společnosti Subaru ČR. „Politikou Subaru je neustálé zajišťování vysokých standardů kvality na všech úrovních, a tak jsme opravdu šťastní, když se výsledky těchto strategických rozhodnutí stanou hmatatelné.“
Zpráva TÜV Auto-Report 2006 vyhodnocuje 7,6 milionů velkých prohlídek, které organizace TÜV v roce 2005 uskutečnila u 200 různých modelů ve stáří od tří do jedenácti let registrovaných v Německu.
zdroj: Subaru cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.