Subaru získalo nejvyšší ocenění ve zprávě TÜV Auto-Report 2006 Forester: „Takhle vypadají vítězové!“ Legacy: „Utajený talent“
Subaru získalo „vrcholnou třídu spolehlivosti“ v prestižní zprávě TÜV Auto-Report 2006, protože pouze 3 % vozů Subaru Forester měla „po více než třech letech“ nějaké závady. To dokazuje, že tento model je spolehlivější než kterýkoli jiný konkurenční automobil. Analytici z TÜV tedy SUV od Subaru vychvalovali: „Takhle vypadají vítězové!“ Při první velké prohlídce, kterou provedli v TÜV po zákonem vyžadovaných třech letech, se u 78,7 % ze všech foresterů neprojevily žádné závady, což je vynikající výsledek.
(TÜV je zkratkou pro Technischer Überwachungs-Verein, německý úřad pro bezpečnostní standardy. „Velká prohlídka“ je ekvivalentní testům prováděným britským ministerstvem dopravy.)
U modelu Subaru Legacy se po 3 letech projevilo pouhých 3,8 % závad a obsadilo sedmé místo. Zpráva TÜV Auto-Report 2006 Legacy klasifikuje jako „Utajený talent“, který se „chová na silnici stejně spolehlivě jako při velké prohlídce prováděné úřadem TÜV“. Druhé místo obsadily vozy Mazda Demio a Toyota Yaris. O čtvrté místo se dělí Porsche 911 a Toyota Corolla. Celkové výsledky zprávy TÜV Auto-Report 2006 ukazují zvýšení počtu „závažných závad“ o 0,2 % na 18,9 %.
Forester je třetím vítězným vozem Subaru v nejvyšší třídě spolehlivosti po modelech Legacy (1999) a Justy (2001). Vynikající výsledky modelů Subaru v nové zprávě TÜV Auto-Report 2006 tedy nazavují na výkony z předchozích let a to je působivý důkaz vysokých standardů kvality značky Subaru. „Je to skvělý výsledek,“ řekl Petr Neuman, ředitel společnosti Subaru ČR. „Politikou Subaru je neustálé zajišťování vysokých standardů kvality na všech úrovních, a tak jsme opravdu šťastní, když se výsledky těchto strategických rozhodnutí stanou hmatatelné.“
Zpráva TÜV Auto-Report 2006 vyhodnocuje 7,6 milionů velkých prohlídek, které organizace TÜV v roce 2005 uskutečnila u 200 různých modelů ve stáří od tří do jedenácti let registrovaných v Německu.
zdroj: Subaru cz
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?