Audi Q7 stále není na trhu a po úpravě od JE Designu Vám prezentujeme druhou verzi úpravy, tentokrát od německé firmy Abt.
Na první pohled působí Q7 ještě mohutněji a zároveň sportovněji než ingostadtský předchůdce. Enegrické vzezření propůjčují vozu rozšířené blatníky. Zadní křídlo se stará o dynamické ukončení střechy. Přední spoiler je dvoubarevný, zadní oplechování je výrazně protaženo a zadní část zakončují 4 koncovky výfuku, které podtrhují sportovního ducha vozu. Optickou zajímavostí je bílo-stříbrně lakovaný boční žlábek. Kola jsou na výběr buď 20 nebo 22 palcová a obovají pneumatiky 275 potažmo 295. Audi Abt Q7 nepůsobí jen mohutně jako medvěd, je také tak silné. O to se stará přepracovaný třílitrový dieselový motor. Tento agregát V6 disponuje oproti sériovým 233 koním výkonem 272 koní a maximálním točivým momentem 580Nm místo 500Nm.
Foto: Abt Sportsline
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.