Audi Q7 stále není na trhu a po úpravě od JE Designu Vám prezentujeme druhou verzi úpravy, tentokrát od německé firmy Abt.
Na první pohled působí Q7 ještě mohutněji a zároveň sportovněji než ingostadtský předchůdce. Enegrické vzezření propůjčují vozu rozšířené blatníky. Zadní křídlo se stará o dynamické ukončení střechy. Přední spoiler je dvoubarevný, zadní oplechování je výrazně protaženo a zadní část zakončují 4 koncovky výfuku, které podtrhují sportovního ducha vozu. Optickou zajímavostí je bílo-stříbrně lakovaný boční žlábek. Kola jsou na výběr buď 20 nebo 22 palcová a obovají pneumatiky 275 potažmo 295. Audi Abt Q7 nepůsobí jen mohutně jako medvěd, je také tak silné. O to se stará přepracovaný třílitrový dieselový motor. Tento agregát V6 disponuje oproti sériovým 233 koním výkonem 272 koní a maximálním točivým momentem 580Nm místo 500Nm.
Foto: Abt Sportsline
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?