Úprava Mercedesu třídy R od Brabuse

Jiří Krejčí, 1. února 2006, 17:50 Google+

Není tomu tak dávno, co se třída R dostala do prodeje. Německý tuner Brabus nezahálel a již nabízí výkonostní injekce a pozměněné aerodynamické díly.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
R

R | foto: Brabus

Sdílejte článek

Pro variantu R 350 je připraveno zvýšení zdvihového objemu na rovné 4 litry, poskytuje výkon 332 koní a maximální točivý moment 420 Nm při 4 200 otáčkách. S PowerXtra-D6 tuningem stoupne výkon u R 320 CDI ze sériových 224 koní na 272 při 3 800 otáčkách. Paralelně se zvýší maximální točivý moment ze sériových 510 Nm na 590 Nm. Díky tomu zvládne upravený turbodiesel Common-Rail zrychlení z nuly na 100 km/h za 8,2 sekundy a maximální rychlosti je dosaženo při 227 km/h.
Pro osmiválcový R 500 jsou nabízeny čtyři různé varianty zvýšení výkonu. Nejvyšším stupněm je Brabus 6.1 S. Motor V8 má rozšířený objem na 6,1 litru, vysoce výkonné výfukové potrubí z ušlechtilé oceli a kovový katalyzátor. Po této úpravě poskytuje 445 koní při 6 000 otáčkách, maximální točivý moment 635 Nm je k dispozici při 4 500 otáčkách. Jízdní výkony jsou velmi sportovní, což dokazuje zrychlení na 100 km/h za 5,9 vteřin a maximální rychlost dosahující 265 km/h.

V obličeji třídy R je znát změna - mohutný přední spoiler a přidané mlhovky do předního nárazníku jsou nepřehlédnutelným znakem přestavby. Vzadu je nové dolní oplechování a dvě chromové koncovky sportovního výfukového potrubí na každé straně. Kola jsou na výběr ze čtyř různých variant od 18 po 22 palcová. Obouvají pneumatiky až 265/35 vpředu a 295/30 vzadu. Pro lepší kooperaci podvozku s koly vyvinuli inženýři sportovně komfortní podvozek.
V interiéru najdeme vstupní prahy z ušlechtilé oceli s osvětleným logem Brabus, ergonomický volant a vybavení v kůži a Alcatara. Zároveň může být zvolen multimediální koncept s DVD přehrávačem, hrací konsolou a LCD obrazovkami v opěrkách hlavy.

Foto: Brabus

Vytisknout

Diskuze: Úprava Mercedesu třídy R od Brabuse

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Passat

4Motion pro VW Passat

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud