Lamborghini Gallardo moc úprav nepotřebuje, ale i přesto německý tuner nabízí svůj paket pro tento vůz. Pravda je, že si ho se sériovým Gallardem určitě nikdo nesplete.
Dominantnost přední části byla posílena přidáním proužku na přední spoiler a díky širokým bočním prahům a otvorům pro vstup vzduchu na bocích se pozměnila i image vozu. O zvětšení přílatku se v zadní části vozu stará třídílný zadní spoiler a stejný efekt má i zadní křídlo. Při pohledu na zadek Gallarda nemůže žádnému oku uniknout široký difuzér.
Díky speciálně vyvinutému sportovnímu katalyzátoru a tlumičům výfuku z ušlechtilé oceli mohl být výkon zvednut z 500 na 528 koní. Zároveň s tím stoupl i maximální točivý moment z 510 na 560 Nm. Ke každému supersportovnímu vozu patří pořádná kola, a proto Lamborghini od Hamanna jezdí na 19 palcových kolech obouvajících pneumatiky o velikosti 235 vpředu a 295 vzadu. K dispozici však jsou i 20 palcová s pneumatikami 235 a 305.
Foto: Hamann
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?