Lamborghini Gallardo moc úprav nepotřebuje, ale i přesto německý tuner nabízí svůj paket pro tento vůz. Pravda je, že si ho se sériovým Gallardem určitě nikdo nesplete.
Dominantnost přední části byla posílena přidáním proužku na přední spoiler a díky širokým bočním prahům a otvorům pro vstup vzduchu na bocích se pozměnila i image vozu. O zvětšení přílatku se v zadní části vozu stará třídílný zadní spoiler a stejný efekt má i zadní křídlo. Při pohledu na zadek Gallarda nemůže žádnému oku uniknout široký difuzér.
Díky speciálně vyvinutému sportovnímu katalyzátoru a tlumičům výfuku z ušlechtilé oceli mohl být výkon zvednut z 500 na 528 koní. Zároveň s tím stoupl i maximální točivý moment z 510 na 560 Nm. Ke každému supersportovnímu vozu patří pořádná kola, a proto Lamborghini od Hamanna jezdí na 19 palcových kolech obouvajících pneumatiky o velikosti 235 vpředu a 295 vzadu. K dispozici však jsou i 20 palcová s pneumatikami 235 a 305.
Foto: Hamann
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?