Lamborghini Gallardo moc úprav nepotřebuje, ale i přesto německý tuner nabízí svůj paket pro tento vůz. Pravda je, že si ho se sériovým Gallardem určitě nikdo nesplete.
Dominantnost přední části byla posílena přidáním proužku na přední spoiler a díky širokým bočním prahům a otvorům pro vstup vzduchu na bocích se pozměnila i image vozu. O zvětšení přílatku se v zadní části vozu stará třídílný zadní spoiler a stejný efekt má i zadní křídlo. Při pohledu na zadek Gallarda nemůže žádnému oku uniknout široký difuzér.
Díky speciálně vyvinutému sportovnímu katalyzátoru a tlumičům výfuku z ušlechtilé oceli mohl být výkon zvednut z 500 na 528 koní. Zároveň s tím stoupl i maximální točivý moment z 510 na 560 Nm. Ke každému supersportovnímu vozu patří pořádná kola, a proto Lamborghini od Hamanna jezdí na 19 palcových kolech obouvajících pneumatiky o velikosti 235 vpředu a 295 vzadu. K dispozici však jsou i 20 palcová s pneumatikami 235 a 305.
Foto: Hamann
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.