Volkswagen Touareg Kong je silným průvodcem, proto není divu, že byl využíván štábem filmařů při natáčení nového filmu "King-Kong".
Image nového Touaregu byla ovlivněna rozšířením bočních prahů v barvě vozu, 19 palcovými litými koly obutých do pneumatik 275/45 R19, ochranou podvozku vpředu a vzadu nabarvenou na stříbrno, stříbrně působící zpětná boční zrcátka a chromovaná přední mřížka vstupu vzduchu.
Individuální charakter odhalí Touareg Kong i v interiéru. Kožená sedadla, doplňky v designu "Engine Spin" a čtyřramenný kožený volant propůjčují vozu elegantně sportovní nádech. Nejen pro kinofanoušky je zajímavý zábavní paket Volkswagen individual. Cestující na zadních sedadlech mohou se sluchátky na 7 palcové obrazovce integrované do stropní části vozu sledovat co se jim zlíbí. Dva držáky na nápoje a zastíněná zadní okna ještě více podtrhují atmosféru kinosálu. Výbavu Touaregu kong doplňuje automatická dvouzónová klimatizace Climatronic, parkovací čidla vpředu i vzadu a mlhová světla. V příplatkové výbavě můžeme najít například zadní kameru nebo bixenonové světlomety natáčející se do zatáčky.
Tento speciální model bude nabízen se dvěma benzínovými a třemi dieselovými agregáty. Prvním z nich je benzínový šestiválec o objemu 3,2 litru poskytující výkon 241 k, druhým 4,2 litrový osmiválec s výkonem 310 koní. Vznětové motory začínají verzí 2,5 TDI s výkonem 174 k a točivým momentem 400 Nm, zlatou střední cestu představuje šestiválec s výkonem 225 k a točivým momentem 500 Nm a vrcholem celé verze je velmi oblíbený V10 TDI disponující výkonem 313 koňských sil a 750 Nm.
Volkswagen Touareg Kong se bude prodávat ve čtyřech barevných provedeních a jeho cena bude začínat na 48 225 Eurech, což v přepočtu odpovídá 1,45 mil. Kč. Pěkný dárek pod stromeček, nemyslíte...?
Foto: Volkswagen
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?