Volkswagen Touareg Kong je silným průvodcem, proto není divu, že byl využíván štábem filmařů při natáčení nového filmu "King-Kong".
Image nového Touaregu byla ovlivněna rozšířením bočních prahů v barvě vozu, 19 palcovými litými koly obutých do pneumatik 275/45 R19, ochranou podvozku vpředu a vzadu nabarvenou na stříbrno, stříbrně působící zpětná boční zrcátka a chromovaná přední mřížka vstupu vzduchu.
Individuální charakter odhalí Touareg Kong i v interiéru. Kožená sedadla, doplňky v designu "Engine Spin" a čtyřramenný kožený volant propůjčují vozu elegantně sportovní nádech. Nejen pro kinofanoušky je zajímavý zábavní paket Volkswagen individual. Cestující na zadních sedadlech mohou se sluchátky na 7 palcové obrazovce integrované do stropní části vozu sledovat co se jim zlíbí. Dva držáky na nápoje a zastíněná zadní okna ještě více podtrhují atmosféru kinosálu. Výbavu Touaregu kong doplňuje automatická dvouzónová klimatizace Climatronic, parkovací čidla vpředu i vzadu a mlhová světla. V příplatkové výbavě můžeme najít například zadní kameru nebo bixenonové světlomety natáčející se do zatáčky.
Tento speciální model bude nabízen se dvěma benzínovými a třemi dieselovými agregáty. Prvním z nich je benzínový šestiválec o objemu 3,2 litru poskytující výkon 241 k, druhým 4,2 litrový osmiválec s výkonem 310 koní. Vznětové motory začínají verzí 2,5 TDI s výkonem 174 k a točivým momentem 400 Nm, zlatou střední cestu představuje šestiválec s výkonem 225 k a točivým momentem 500 Nm a vrcholem celé verze je velmi oblíbený V10 TDI disponující výkonem 313 koňských sil a 750 Nm.
Volkswagen Touareg Kong se bude prodávat ve čtyřech barevných provedeních a jeho cena bude začínat na 48 225 Eurech, což v přepočtu odpovídá 1,45 mil. Kč. Pěkný dárek pod stromeček, nemyslíte...?
Foto: Volkswagen
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?