Třída S v provedení Carlsson CK50

Jiří Krejčí, 12. listopadu 2005, 21:02 Google+

Německá společnost Carlsson zabývající se tuningem Mercedesů "dostala" do nového modelu S 500 435 koní, kterými teď disponuje.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
S

S | foto: Carlsson

Sdílejte článek

Stejně jako Brabus, představí i Carlsson svoji verzi úpravy nové třídy S na essenské MotorShow, která se bude konat letos na přelomu listopadu a prosince. Narozdíl od Brabusu, který na MotorShow představí úpravu nejsilnějšího "eska" s názvem Brabus S V12 S Biturbo, Carlsson přetvořil o něco slabší model, a to S 500 a dal mu název CK50.

Nově vyvinutý motor CK50 zrychlí nejen tep řidiče, ale také z 0-100 km/h za 5,1 sekundy. Oproti sériovému modelu S 500 (285kW/388k) má "esko" pod taktovkou Carlssonu o 31kW vyšší výkon, tedy 316kW/435k. Maximální rychlosti je dosaženo při 293 km/h. Maximální točivý moment se pohybuje mezi 2800 - 4800 otáčkami a má hodnotu 600Nm.

Lehkonohost vozu dávají třídílná 11 paprsková kovaná kola o velikosti 21 palců. Obuta budou do pneumatik o rozměrech 255/30 vpředu a 285/30 vzadu. Kromě kol umocňují dojem ze sportovního vozu přední a zadní spoiler, snížení o 30 milimetrů a čtyři oválné koncovky výfuku, které dominují zadní části vozu. Pro interiér je nabízena kombinace Alcantara/kůže ve třech odstínech šedé. Na přání lze také dostat ergonomický volant v kombinaci kůže/dřevo.

Foto: Carlsson 

Vytisknout

Diskuze: Třída S v provedení Carlsson CK50

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Golf

Výrobní rekord VW: Vyrobili 24 milióntý Golf!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud