Brabus: injekce pro třídu S

Jiří Krejčí, 9. listopadu 2005, 14:58 Google+

Až 730 koní a 1320 Nm pro limuzínu Mercedes-Benz třídy S. To je recept od Brabusu pro nové "esko". Poprvé bude k vidění na Motor Show od 25. listopadu do 4. prosince v Essenu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
S

S | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Vlajkové lodi Mercedesu, modelu S 600 nabízí Brabus čtyři různá výkonostní vylepšení. Například u sériového 5,5 litrového motoru zvedne výkon z 517 na 580 koní a točivý moment na 900 Nm.

Vrcholovým motorem je však Brabus S V12 S Biturbo, jehož zdvihový objem je díky speciální klikové hřídeli, větším válcovým vývrtům a kovaným pístům rozšířen na 6233 cm3. Brabus S V12 S Biturbo vyvíjí nejvyšší výkon 730 koní při 5100 otáčkách. Maximální točivý moment je 1320 Nm. Je ale elektronicky omezen na 1100 Nm a již při 2100 otáčkách ustává. Aby byla tato limuzína dostatečným vyzyvatelem, stačí jí pouhé 4 sekundy na dosažení 100 km/h z místa a 11,9 sekund na 200 km/h. Maximální rychlost je elektronicky omezena na 340 km/h! Přenos síly na zadní kola se děje přes modifikovanou 5 stupňovou automatickou převodovku. Kontakt s vozovkou udržují 21 palcová kola z lehkého kovu s pneumatikami 255/30 vpředu a 285/30 vzadu.

Speciálně sladěný se sportovními koly je podvozek, který je k dostání s pneumatickým pérováním nebo Active Body Control (ABC). Sportovnímu ladění pomáhá i snížení o 25 mm. Navíc Brabus nabízí k tomuto Mercedesu vysoce výkonné brzdy ve třech provedeních.

V interiéru se můžeme dočkat vstupních prahů s logem Brabus, ergonomicky utvořeného bezpečnostního volantu a exklusivního vnitřního vybavení v kůži. Dodatečně může být "esko" vybaveno různými multimédii.

Foto: Brabus

Vytisknout

Diskuze: Brabus: injekce pro třídu S

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

9-5

Saab 9-5 s novou tváří v ČR

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud