"Hyundai plánuje rozšířit podíl na trhu a provozovat ziskově orientované podniky tím, že bude pružně reagovat na změny na trhu, urychlí přechod k elektrifikaci, odpoví na globální ekologické předpisy a bude optimalizovat výrobu, logistiku a prodej podle regionů," uvedla firma. Obě automobilky loni chtěly prodat 7,16 milionu vozů. To se jim ale nepodařilo zejména kvůli nedostatku čipů a komponentů.
Podle analytiků se prodejní cíle obou firem na letošní rok zdají velmi ambiciózní, ale dosažitelné. Zejména vzhledem k odložené poptávce. Obě automobilky podle nich navzdory slabšímu ekonomickému prostředí stále zaznamenávají relativně vyšší objednávky a kupující stále musejí na nový vůz čekat. Analytici ale také upozorňují, že poptávku by mohly zejména ve druhém pololetí utlumit ekonomické překážky, jako jsou například vysoké úrokové sazby.
Hyundai a Kia se společně řadí z hlediska počtu prodaných aut mezi pět největších automobilek na světě. V listopadu 2008 Hyundai oficiálně zahájil sériovou výrobu osobních aut v Nošovicích na Frýdecko-Místecku, zatímco Kia spustila v prosinci 2007 sériovou výrobu osobních aut u Žiliny na Slovensku.