Skladové zásoby elegantního modelu Corolla sedan s benzínovým motorem 1,5 Dynamic force, výkonem 123 koní, šestistupňovou manuální převodovkou a štědrou výbavou Active či Comfort.
I v nižších verzích je vybavena klimatizací, dotykovým multimediálním systémem s podporou Apple Car Play a Android Auto i mnoha bezpečnostními systémy asistenty řízení v rámci Toyota T-Mate. Samozřejmostí je předkolizní systém s funkcí rozpoznávání chodců a cyklistů, upozornění na opuštění jízdního pruhu, nouzové brzdění. Řízení je pohodlnější také díky adaptivnímu tempomatu nebo třeba asistentu rozjezdu do kopce.
Výbava Comfort je pak ještě obohacena o zadní parkovací kameru, 16“ kola z lehkých slitin, kožený volant či chromované detaily v interiéru. Lze si ještě pořídit paket Tech, díky němuž si zákazník užije vyhřívaná přední sedadla, přední i zadní parkovací senzory nebo ještě vylepšený multimediální systém Toyota Touch 2 s navigací Connected. Paket Style pak přináší ještě 17“ kola, přední projektorové Bi-LED světlomety či zatmavená zadní okna.
To vše lze pořídit s akčním zvýhodněním až 88 000 korun a také s bonusem při výkupu stávajícího vozu 25 000 korun. Díky tomu lze Toyotu Corollu sedan pořídit už od 489 900 korun. Za tuto cenu navíc nový majitel dostane zdarma praktické příslušenství, jako jsou rohož do zavazadlového prostoru nebo střešní nosič. Další doplňky jsou k dostání za zvýhodněné ceny.
V rámci akční nabídky Dynamic lze také využít možnost pohodlného financování, které nabízí nový operativní leasing Kinto One od Toyoty. Zmíněnou verzi modelu Corolla díky němu můžete mít už za 6999 Kč bez DPH.
Řidič tak auto nemusí vlastnit prostě si jen užívá cestování, které se tak zároveň stává dostupnějším. Smlouvu Kinto One lze uzavřít až na 36 měsíců. Po jejich skončení ji lze prodloužit, obnovit nebo si vůz odkoupit.
Nabídka je platná od 22.8. u všech autorizovaných partnerů Toyoty do vyprodání skladových zásob.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.