Skladové zásoby elegantního modelu Corolla sedan s benzínovým motorem 1,5 Dynamic force, výkonem 123 koní, šestistupňovou manuální převodovkou a štědrou výbavou Active či Comfort.
I v nižších verzích je vybavena klimatizací, dotykovým multimediálním systémem s podporou Apple Car Play a Android Auto i mnoha bezpečnostními systémy asistenty řízení v rámci Toyota T-Mate. Samozřejmostí je předkolizní systém s funkcí rozpoznávání chodců a cyklistů, upozornění na opuštění jízdního pruhu, nouzové brzdění. Řízení je pohodlnější také díky adaptivnímu tempomatu nebo třeba asistentu rozjezdu do kopce.
Výbava Comfort je pak ještě obohacena o zadní parkovací kameru, 16“ kola z lehkých slitin, kožený volant či chromované detaily v interiéru. Lze si ještě pořídit paket Tech, díky němuž si zákazník užije vyhřívaná přední sedadla, přední i zadní parkovací senzory nebo ještě vylepšený multimediální systém Toyota Touch 2 s navigací Connected. Paket Style pak přináší ještě 17“ kola, přední projektorové Bi-LED světlomety či zatmavená zadní okna.
To vše lze pořídit s akčním zvýhodněním až 88 000 korun a také s bonusem při výkupu stávajícího vozu 25 000 korun. Díky tomu lze Toyotu Corollu sedan pořídit už od 489 900 korun. Za tuto cenu navíc nový majitel dostane zdarma praktické příslušenství, jako jsou rohož do zavazadlového prostoru nebo střešní nosič. Další doplňky jsou k dostání za zvýhodněné ceny.
V rámci akční nabídky Dynamic lze také využít možnost pohodlného financování, které nabízí nový operativní leasing Kinto One od Toyoty. Zmíněnou verzi modelu Corolla díky němu můžete mít už za 6999 Kč bez DPH.
Řidič tak auto nemusí vlastnit prostě si jen užívá cestování, které se tak zároveň stává dostupnějším. Smlouvu Kinto One lze uzavřít až na 36 měsíců. Po jejich skončení ji lze prodloužit, obnovit nebo si vůz odkoupit.
Nabídka je platná od 22.8. u všech autorizovaných partnerů Toyoty do vyprodání skladových zásob.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?