Lexus je už po jedenácté v řadě jednoznačným vítězem norského průzkumu spokojenosti AutoIndex, a to ve všech čtyřech kategoriích značky, prodejců, servisu a loajality. S celkovým hodnocením 935 z 1000 možných bodů zároveň zaznamenal nový rekord.
Do průzkumu AutoIndex 2022 se zapojilo celkem 13 773 norských majitelů vozidel. Průzkum spokojenosti spotřebitelů hodnotí auta zaregistrovaná v letech 2018-2021 a je nejkomplexnější v rámci Norska. Organizaci průzkumu má každoročně na starosti Loyalty Group International.
„Vytvořili jedinečnou podnikovou kulturu, díky níž se každý zákazník Lexus může spolehnout na snadné a pohodlné soužití se svým vozem. Právě těmito obecnými zkušenostmi se Lexus odlišuje od ostatních značek vozidel v Norsku,“ uvedl Mikkel Korntved, viceprezident Loyalty Group International.
V posledních letech Lexus otevřel několik nových prodejních zastoupení a vloni zaznamenali v Norsku nový prodejní rekord.
„Je to díky snaze Lexus chápat dobré služby a péči o zákazníka jako nedílnou a přirozenou součást značky. Naše vozy se vyrábějí v Japonsku, ale zákaznické zkušenosti mají původ v Norsku,“ říká Jan Christian Holm, ředitel společnosti Lexus Norway.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?