Odbory: Dosud nejdrsnější výběr nového šéfa Škody

ČTK / AutoRoad.cz, 7. dubna 2022, 22:35 Google+

Výběr nového předsedy představenstva Škody Auto byl podle odborů historicky nejvíce náročný. Nový šéf musel obstát především u vlastnických rodin koncernu Volkswagen Piëch a Porsche, uvedl podle ČTK dnes týdeník Škodovácký odborář. Od 1. července převezme řízení Škody Auto Klaus Zellmer.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ilustrační foto

Ilustrační foto | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

"Postupně padaly různé návrhy, nakonec jsme se dohodli, že dáme hlavní slovo rodinám majoritních majitelů, tedy rodinám Porsche a Piëchů," uvedl předseda podnikové rady Jaroslav Povšík. Uvedl, že ze Zellmera má dobrý pocit jako z moderně uvažujícího manažera s potřebnými vizemi. "Je zřejmé, jak sám zdůraznil, že si velmi považuje možnosti řídit firmu Škoda," uvedl Povšík.

"Pro Škoda Auto se nám podařilo získat jednoho z našich nejrenomovanějších manažerů. Klaus Zellmer má za sebou více než 20 let zkušeností z automobilového průmyslu. Během této doby se vypracoval nejen na absolutního automobilového experta, ale také dokázal, že má velký strategický a podnikatelský rozhled," okomentoval výběr nového šéfa firmy předseda dozorčí rady Škoda Auto Murat Aksel.

Zellmer nahradí dosavadního šéfa Thomase Schäfera, který převezme k 1. červenci funkci předsedy představenstva značky Volkswagen, zároveň se stane členem koncernového představenstva a bude řídit skupinu značek, mezi které spadá například Volkswagen, Seat a Škoda. Schäfer opustí Škodu na konci června.

Absolvent studia podnikové ekonomiky Klaus Zellmer zahájil svou profesní dráhu v roce 1997 jako asistent člena představenstva ve společnosti Porsche AG. V roce 2015 byl Zellmer jmenován prezidentem a generálním ředitelem společnosti Porsche Cars North America v americké Atlantě. Od 15. září 2020 je Klaus Zellmer členem představenstva značky Volkswagen.

Vytisknout

Diskuze: Odbory: Dosud nejdrsnější výběr nového šéfa Škody

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Volkswagen Golf GTI

Zemětřesení ve VW. Desítky modelů odepsány. Finanční ředitel rázně

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud