Unikátní off-road Apocalypse Hellfire 6x6 založený na Jeepu Gladiator byl nedávno prodán na eBay. Nový majitel za něj zaplatil ohromných 220 000 USD (asi 4,9 milionů Kč)
Firma Apocalypse 6x6 je specialista,jak již název napovídá, na výrobu terénních speciálů s pohonem 6ti kol. Jako základ pro své off-roady používají vozy Jeep a Dodge RAM. Do širšího podvědomí se značka dostala díky filmu The Lost City v hlavních rolích se Sandrou Bullock a Channingem Tatumem. Běžný Apocalypse Hellfire je založený na Jeepu Gladiator a dle zvoleného motoru se jeho cena pohybuje mezi 150 až 200 tisíci USD (3,35 až 4,46 milionů Kč).
Ač Hellfire není úplně vůz, který by bylo možno vidět na každém rohu, tak se dá říct, že normálně prodávaný exemplář má standardizovaný vzhled. Pojďme se podívat, proč za tento konkrétní kus byl někdo ochotný připlatit téměř půl milionu Kč oproti nejdražší možné variantě.
Pod jeho kapotou je nejvýkonnější motor, jaký můžete mít. Je to 6,2litrový Hellcat V8 s výkonem 750 koní. Ale tou hlavní změnou je přepracovaná příď, která místo standardní masky chladiče a světel má nyní integrovanou světelnou lištu Oculus Tron, která je inspirována Teslou Cybertruck.
Dát jen za jiná světla čásku, za kterou se dá ve Spojených státech koupit slušné auto, mně přijde úplně zbytečné. Navíc u vozu, který opravdu nejde přehlédnout. Ale proti gustu...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.