Britský spotřebitelský magazín What Car? třetím rokem po sobě v jeho každoročním průzkumu ocenil japonskou automobilovou značku Lexus za spolehlivost. Výsledky za rok 2021 vycházejí z průzkumu mezi více než 16 000 řidiči ve Velké Británii, kteří značce Lexus udělili celkové hodnocení 98,7 procenta.
Magazín What Car? navíc uvádí, že vzácné problémy s vozy značky Lexus byly většinou vyřešeny bezplatně.
„Tato prémiová značka vévodila žebříčku nejen v roce 2021, ale i při čtyřech předchozích příležitostech, a nikdy neskončila na horším místě než druhém. Toužíte-li po železné záruce spolehlivosti, nemusíte hledat dále,“ napsal Steve Huntingford, redaktor magazínu What Car?
Podle šéfa britského Lexusu Chrise Hayese ocenění potvrzuje pověst značky coby výrobce mimořádně spolehlivých vozů, který navíc rychle a férově řeší všechny případné problémy v rámci zákaznicky orientovaného přístupu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?