Lexus NX 450h+ díky výkonné lithium-iontové baterii a obecně hospodárnému pohonnému ústrojí také nabízí výrazně delší dojezd na elektřinu, a to 70 až 74 km v kombinovaném cyklu podle WLTP, tedy 89 až 97 km v městském cyklu, což je až dvojnásobek v porovnání s konkurenty v tomto segmentu.
„Lexus NX je doposud jedním z nejpřesvědčivějších důvodů, proč se vydat ekologickou cestou. Vzhledem k jeho dlouhému dojezdu na elektřinu, což by mělo nejen snížit provozní náklady na cestování. NX se také dobře řídí a má interiér, na němž jen těžko najdete chybu. Krátce řečeno, Lexus dokázal, že provozování elektrifikovaného vozu bez kompromisů nemusí být jen čirou fantazií,“ uvedl Steve Huntingford, redaktor magazínu What Car?
Lexus připravil pro NX 450h+ nové pohonné ústrojí. Plug-in hybridní verze s elektromotory a baterií vykazuje celkový systémový výkon 309 k (227 kW), z místa zrychlí na 100 km/h za 6,3 sekundy. Současně emise CO2 na úrovni 21–25 g/km a spotřeba paliva pouhých 0,9–1,1 l/100 km patří k nejlepším v dané třídě.
LC 500 Convertible navazuje na oceňovaný design vlajkového kupé LC. Model s propracovanou aerodynamikou a speciálním mechanismem skládání látkové střechy dává na odiv své efektní a elegantní křivky a současně zprostředkuje plný cestovní komfort se staženou i nataženou střechou.