Blbec týdne? Tohle nemuselo dopadnout dobře

Petr Boháč / AutoRoad.cz, 20. ledna 2022, 20:59 Google+

Jako motoristický novinář toho po našich silnicích najezdím hodně a velmi často jsem svědkem malých, jindy větších přestupků a někdy mi dokonce nad chováním některých řidičů zůstane rozum stát. Dnes vám povím o tom, co nemuselo dopadnout úplně dobře.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda Octavia

Škoda Octavia | foto: Petr Boháč

Sdílejte článek

Tentokrát jsem byl účastníkem provozu jako chodec, ne řidič, ale i tak jsem byl svědkem poměrně bizarní situace, kdy řidič bílé Škody Octavia s rakouskou státní poznávací značkou svým naprostým zatměním mozku malém způsobil dopravní nehodu. Na kruhovém objezdu v ulici Za Klíčovem na Praze 9 tento řidič bílé Octavie zapomněl sjet na odbočce k fast-foodu a namísto toho, aby tedy kruhový objezd znovu obkroužil, nenadlo ho nic lepšího, než k pohádkovému sjezdu raději zacouvat. Nutno dodat, že zmiňovaný kruhový objezd je tak malý, že už při zastavení byl téměř v půlce dalšího kola, tudíž by mu obkroužení netrvalo ani 10 sekund.

Řidič Octavie se tedy rozhodl raději zacouvat a vůbec ho očividně nenapadlo, že není na silnici sám a může tímto vyloženě hloupým počínáním ohrozit sebe i ostatní účastníky provozu. Co čert nechtěl, v momentě, kdy začal couvat, vyjela na kruhový objezd z druhé strany paní v nové Audi Q7. Ještě štěstí, že Q7 je velké SUV, díky čemuž měla paní dobrý výhled z vyvýšeného místa a tak si onoho nelogického počínání řidiče Škody Octavia všimla a včas zabrzdila. Jsem si téměř jistý, že kdyby druhé auto na kruhovém objezdu nebylo vysoké SUV, došlo by k nehodě.

img-responsive

kruhový objezd | foto: Petr Boháč

Já jsem tedy v Rakousku nebyl a nevím, co tam mají, či nemají za nové móresy, ale u nás je na kruhovém objezdu přikázaný směr jízdy, což je ostatně vidět i na značce fotografie dotyčného kruhového objezdu.

Chtěl jsem se pana řidiče okamžitě optat na jeho duševní zdraví, ale měl jsem v kočárku spícího syna a nechtěl jsem ho při vášnivém vysvětlování pravidel silničního provozu probudit.

Vytisknout

Diskuze: Blbec týdne? Tohle nemuselo dopadnout dobře

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Hyundai Tucson PHEV

Test Hyundai Tucson N-Line 1.6 T-GDI PHEV, slibuje 265 koní se spotřebou 1,4 litru

Porsche 911 GT3

Porsche chce obhájit titul na Nürburgringu s vozem 911 GT3 R

Designová skica poodhaluje novou Škodu Enyaq Coupé iV

Šéf odborů Škody promluvil o projektu Trinity

Ilustrační foto

Volkswagen si věří a označil automobilku, které jde po krku

Ford Kuga PHEV

TEST: Ford Kuga PHEV Vignale - nejlepší plug-in hybridní SUV na trhu?

Ilustrační foto

Škoda jede na 66%. Šéf odborů promluvil o příčinách a naznačil možné důsledky

BMW přináší první virtuální pohled na pohon budoucího vozu BMW i Hydrogen NEXT

Konečně průlom? Vodíkový pohon by měl výrazně zlevnit

Panel klimatizace, ilustrační foto

Používání klimatizace v autě. Ať je pomocníkem a ne škůdcem

Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut z roku 1955 se stal nejdražším prodaným automobilem všech dob

Svět má nového nejdražšího veterána. Ferrari pokořil odvěký rival

MG EHS

Závodní premiéra nového MG EHS s výkonem 258 koní

Brabus Marine Shadow 300 Edition One

Brabus nejsou jen nabušené Mercedesy, Shadow 300 Edition One je toho důkazem

Ford Ranger Raptor

Máte zálusk na nového Raptora? Ode dneška si jej můžete objednat či nakonfigurovat

Česká chata na kolech je zajímavou alternativou

Česká chata na kolech je zajímavou alternativou

Prosklená budova ředitelství automobilky Renault v Boulogne-Billancourt

Renault se rozhodl stáhnout z Ruska, ale nechal si zadní vrátka otevřená

Ilustrační foto

Ceny zánovních aut narazily na strop a poprvé za dva roky klesají, ale...

reklama

Doporučujeme

Radim Passer už v roce 2015 v Německu zjišťoval maximálku svého Bugatti Veyron, tehdy jel jen 402 km/h

Bugatti českého boháče, jedoucí až 417 km/h, rozčílilo Němce. Překonával si…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Používání klimatizace v autě. Ať je pomocníkem a ne škůdcem

  2. Konečně průlom? Vodíkový pohon by měl výrazně zlevnit

  3. TEST: Ford Kuga PHEV Vignale - nejlepší plug-in hybridní SUV na trhu?

  4. Šéf odborů Škody promluvil o projektu Trinity

  5. Volkswagen si věří a označil automobilku, které jde po krku

  6. Test Hyundai Tucson N-Line 1.6 T-GDI PHEV, slibuje 265 koní se spotřebou 1,4 litru

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud