Zájem o Gumbalkan letní expedici byl tak enormní, že nejprve spadl web a když se konečně po hodině a půl zprovoznil, veškerá volná místa se zabrala za pouhých 17 minut. Pro ty, co se nestačili přihlásit je zde nyní další možnost, jak si užít netradiční dovolenou.
Na stránkách gumbalkan.cz je napsáno: Pro ty, kteří se nestihli včas přihlásit na letní edici, pro ty, kterým první termín nevyhovuje nebo prostě pro všechny, kteří si nechtějí nechat ujít nejlepší dovolenou života.
Kluci z ředitelství Gumbalkanu jsou bombardováni zprávami od těch méně šťastných, na které v letní expedici nevyšlo místo. A jelikož je tyto zpráva ve stylu "my prostě musíme jet" budí ze spaní, padlo rozhodnutí uspořádat Skoropodzimní expedici v termínu 20.8. až 26.8.2022
Proč Skoropodzimní, když se jede v srpnu? "Jelikož v Rumunských horách je konec léta již skoro podzim. Tráva hnědne, listy měnění barvu a celkově začíná už takový ten podzimní feeling" Nechali se slyšet tvůrců této ojedinělé expediční rally.
Výše startovného je upravena následovně:Přihlášení do 01.05. 2022 včetně: 5.972,- Kč (240 EUR)Přihlášení do 15. 06. 2022 včetně 6.577,- Kč (260 EUR)
REGISTRACE ZAČÍNAJÍ 28. 10. 2021 V 19:23. Tak buďte ready.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.