Zájem o Gumbalkan letní expedici byl tak enormní, že nejprve spadl web a když se konečně po hodině a půl zprovoznil, veškerá volná místa se zabrala za pouhých 17 minut. Pro ty, co se nestačili přihlásit je zde nyní další možnost, jak si užít netradiční dovolenou.
Na stránkách gumbalkan.cz je napsáno: Pro ty, kteří se nestihli včas přihlásit na letní edici, pro ty, kterým první termín nevyhovuje nebo prostě pro všechny, kteří si nechtějí nechat ujít nejlepší dovolenou života.
Kluci z ředitelství Gumbalkanu jsou bombardováni zprávami od těch méně šťastných, na které v letní expedici nevyšlo místo. A jelikož je tyto zpráva ve stylu "my prostě musíme jet" budí ze spaní, padlo rozhodnutí uspořádat Skoropodzimní expedici v termínu 20.8. až 26.8.2022
Proč Skoropodzimní, když se jede v srpnu? "Jelikož v Rumunských horách je konec léta již skoro podzim. Tráva hnědne, listy měnění barvu a celkově začíná už takový ten podzimní feeling" Nechali se slyšet tvůrců této ojedinělé expediční rally.
Výše startovného je upravena následovně:Přihlášení do 01.05. 2022 včetně: 5.972,- Kč (240 EUR)Přihlášení do 15. 06. 2022 včetně 6.577,- Kč (260 EUR)
REGISTRACE ZAČÍNAJÍ 28. 10. 2021 V 19:23. Tak buďte ready.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?