Podle nejnovějších údajů, které společnost GWM zveřejnila 8. září, vozy HAVAL H6 a HAVAL JOLION od ledna do srpna letošního roku zaznamenaly skvělé výsledky a jejich celosvětové prodeje přesáhly 280.000 kusů.
V dubnu byly na celosvětový trh uvedeny modely HAVAL H6 a HAVAL JOLION 3. generace a přechod z předchozí generace byl dokončen za pouhé 3 měsíce. Nyní se oba modely prodávají ve více než 60 zemích a regionech a na několika klíčových trzích dosáhly prodeje významných úspěchů.
Zejména v Jihoafrické republice se HAVAL JOLION v prvním měsíci od svého uvedení na trh umístil na špičce maloobchodního prodeje malých SUV a HAVAL H6 3. generace se udržel mezi třemi nejlepšími v segmentu kompaktních SUV. V Saúdské Arábii se HAVAL JOLION v srpnu umístil na prvním místě ve své třídě. Kromě toho se oba modely dobře prodávají také v dalších regionech, například v Rusku, Austrálii a na Novém Zélandu.
Díky své popularitě se značka HAVAL zařadila mezi značky automobilů, které na mezinárodním trhu přitahují velkou pozornost. „Díky uvedení těchto dvou modelů na trh vzrostly prodeje společnosti HAVAL v zahraničí v první polovině roku 2021 meziročně o 233 %, a to i když se celosvětová pandemie stále šíří a dodávky čipů jsou velmi omezené," uvedl technický ředitel společnosti HAVAL Lv Wenbin.
Průlom v prodeji přinesl HAVALU H6 a HAVALU JOLION 3. generace také vysoké hodnocení od mnoha renomovaných médií.
Reportér jihoafrického portálu Cars Hannes Oosthuizen řekl, že kvalita zpracování a palubní systém vozu HAVAL JOLION si zaslouží uznání. Jeho celkový design a vlastnosti představují mezigenerační inovaci.
„Během našich testů se ukázalo, že všechny systémy aktivní bezpečnosti jsou v každodenním provozu velmi účinné," dodal.
Australské odborné médium Carsales ohodnotilo HAVAL H6 3. generace jako „dosud nejlepší čínský vůz prodávaný v Austrálii". Portál Carsales se domnívá, že HAVAL H6 3. generace je „špičkové SUV, které se vyplatí koupit", jelikož nabízí silný výkon, vysokou bezpečnost a inteligentní asistenční systémy.
Své pocity po testovací jízdě vyjádřil také Gabo Baeza, reportér chilského média Rutamotor, který uvedl, že HAVAL H6 3. generace je velkým pokrokem v oblasti inteligentních technologií a designu a je schopen dokonale konkurovat mezinárodním značkám.
„Společnost HAVAL sleduji od jejího vstupu na chilský trh v roce 2015. Vzhledem k tomu, jak neustále inovuje své produkty, mám z ní skvělý pocit. Je to silná značka, protože má velmi silné produkty," dodal.
Současné uznání značky HAVAL na mezinárodním trhu dodalo společnosti GWM větší motivaci a víru k dosažení strategických cílů pro rok 2025.
Na konferenci Overseas Distributors Online, která se konala letos v srpnu, Meng Siang-ťün, současný prezident GWM, uvedl, že společnost bude usilovat o to, aby do roku 2025 prodala v zahraničí více než jeden milion vozidel.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?