Podle nejnovějších údajů, které společnost GWM zveřejnila 8. září, vozy HAVAL H6 a HAVAL JOLION od ledna do srpna letošního roku zaznamenaly skvělé výsledky a jejich celosvětové prodeje přesáhly 280.000 kusů.
V dubnu byly na celosvětový trh uvedeny modely HAVAL H6 a HAVAL JOLION 3. generace a přechod z předchozí generace byl dokončen za pouhé 3 měsíce. Nyní se oba modely prodávají ve více než 60 zemích a regionech a na několika klíčových trzích dosáhly prodeje významných úspěchů.
Zejména v Jihoafrické republice se HAVAL JOLION v prvním měsíci od svého uvedení na trh umístil na špičce maloobchodního prodeje malých SUV a HAVAL H6 3. generace se udržel mezi třemi nejlepšími v segmentu kompaktních SUV. V Saúdské Arábii se HAVAL JOLION v srpnu umístil na prvním místě ve své třídě. Kromě toho se oba modely dobře prodávají také v dalších regionech, například v Rusku, Austrálii a na Novém Zélandu.
Díky své popularitě se značka HAVAL zařadila mezi značky automobilů, které na mezinárodním trhu přitahují velkou pozornost. „Díky uvedení těchto dvou modelů na trh vzrostly prodeje společnosti HAVAL v zahraničí v první polovině roku 2021 meziročně o 233 %, a to i když se celosvětová pandemie stále šíří a dodávky čipů jsou velmi omezené," uvedl technický ředitel společnosti HAVAL Lv Wenbin.
Průlom v prodeji přinesl HAVALU H6 a HAVALU JOLION 3. generace také vysoké hodnocení od mnoha renomovaných médií.
Reportér jihoafrického portálu Cars Hannes Oosthuizen řekl, že kvalita zpracování a palubní systém vozu HAVAL JOLION si zaslouží uznání. Jeho celkový design a vlastnosti představují mezigenerační inovaci.
„Během našich testů se ukázalo, že všechny systémy aktivní bezpečnosti jsou v každodenním provozu velmi účinné," dodal.
Australské odborné médium Carsales ohodnotilo HAVAL H6 3. generace jako „dosud nejlepší čínský vůz prodávaný v Austrálii". Portál Carsales se domnívá, že HAVAL H6 3. generace je „špičkové SUV, které se vyplatí koupit", jelikož nabízí silný výkon, vysokou bezpečnost a inteligentní asistenční systémy.
Své pocity po testovací jízdě vyjádřil také Gabo Baeza, reportér chilského média Rutamotor, který uvedl, že HAVAL H6 3. generace je velkým pokrokem v oblasti inteligentních technologií a designu a je schopen dokonale konkurovat mezinárodním značkám.
„Společnost HAVAL sleduji od jejího vstupu na chilský trh v roce 2015. Vzhledem k tomu, jak neustále inovuje své produkty, mám z ní skvělý pocit. Je to silná značka, protože má velmi silné produkty," dodal.
Současné uznání značky HAVAL na mezinárodním trhu dodalo společnosti GWM větší motivaci a víru k dosažení strategických cílů pro rok 2025.
Na konferenci Overseas Distributors Online, která se konala letos v srpnu, Meng Siang-ťün, současný prezident GWM, uvedl, že společnost bude usilovat o to, aby do roku 2025 prodala v zahraničí více než jeden milion vozidel.
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.
Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?
Šéf Škody Auto Klaus Zellmer dnes oznámil zásadní redukci pracovních míst, která postihne zhruba 15 % zaměstnanců automobilky v Česku. To by znamenalo ztrátu téměř 6000 pracovních míst, přičemž největší dopad se očekává na agenturní pracovníky, kteří tvoří asi desetinu celkového počtu. Redukce však zasáhne i kmenové zaměstnance. Uvedl to ekonom Lukáš Kovanda.
Prodej Tesly v Evropě dramaticky klesá – jen minulý měsíc se propadl o polovinu. Za útlumem zájmu nemusí stát jen konkurence, ale i kontroverzní výroky a politická angažovanost samotného Elona Muska, upozorňuje The Guardian.
V poslední kapitole naší recenze hybridního modelu DS 4 si vše hezky shrneme. Nebude chybět ani srovnání s Lexusem UX, který by se dal nazvat hlavním rivalem. V čem je lepší DS, jaké má slabší stránky a který crossover bychom si koupili?
Peugeot se vrací do boje! Tým Peugeot TotalEnergies vstupuje do své třetí sezóny FIA WEC a hned na úvod ho čeká výzva v podobě maratonu 1812 km Kataru.
BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.