Po zveřejnění podoby nového loga jsme se obrátili s dotazem přímo na automobilku, která prostřednictvím PR manažera Pavla Jíny na dotaz uvedla:
"ŠKODA AUTO nebude komentovat spekulace týkající se dalšího vývoje své korporátní identity. Nicméně údajný návrh nového loga, které se v těchto dnech objevuje na českých i zahraničních internetových serverech, nepochází z naší společnosti."
Veřejnost zaujala ke zveřejněné podobě loga velkou nevoli. Vzhledem k vyjádření samotné automobilky lze s pravděpodobností hraničící s jistotou předpokládat, že "objevené" logo se na kapotách budoucích vozů z Mladé Boleslavi opravdu neobjeví.
Okřídlený šíp patří k tuzemnskému výrobci již téměř 100 let. Konkrétně od roku 1925, kdy proběhla fúze mezi automobilkou L&K s plzeňským konernem Škoda, jehož logo přejala.