Na webu Cochespias, který se zabývá zveřejňováním informací chystaných modelů se v těchto dnech ukázala fotografie, na které je údajně nové logo tuzemské automobilky. Sama automobilka se k pravdivosti loga nechce moc vyjadřovat. Na sociálních sítích sklidilo logo poměrně velkou kritiku.
Po zveřejnění podoby nového loga jsme se obrátili s dotazem přímo na automobilku, která prostřednictvím PR manažera Pavla Jíny na dotaz uvedla:
"ŠKODA AUTO nebude komentovat spekulace týkající se dalšího vývoje své korporátní identity. Nicméně údajný návrh nového loga, které se v těchto dnech objevuje na českých i zahraničních internetových serverech, nepochází z naší společnosti."
Veřejnost zaujala ke zveřejněné podobě loga velkou nevoli. Vzhledem k vyjádření samotné automobilky lze s pravděpodobností hraničící s jistotou předpokládat, že "objevené" logo se na kapotách budoucích vozů z Mladé Boleslavi opravdu neobjeví.
Okřídlený šíp patří k tuzemnskému výrobci již téměř 100 let. Konkrétně od roku 1925, kdy proběhla fúze mezi automobilkou L&K s plzeňským konernem Škoda, jehož logo přejala.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?