Na webu Cochespias, který se zabývá zveřejňováním informací chystaných modelů se v těchto dnech ukázala fotografie, na které je údajně nové logo tuzemské automobilky. Sama automobilka se k pravdivosti loga nechce moc vyjadřovat. Na sociálních sítích sklidilo logo poměrně velkou kritiku.
Po zveřejnění podoby nového loga jsme se obrátili s dotazem přímo na automobilku, která prostřednictvím PR manažera Pavla Jíny na dotaz uvedla:
"ŠKODA AUTO nebude komentovat spekulace týkající se dalšího vývoje své korporátní identity. Nicméně údajný návrh nového loga, které se v těchto dnech objevuje na českých i zahraničních internetových serverech, nepochází z naší společnosti."
Veřejnost zaujala ke zveřejněné podobě loga velkou nevoli. Vzhledem k vyjádření samotné automobilky lze s pravděpodobností hraničící s jistotou předpokládat, že "objevené" logo se na kapotách budoucích vozů z Mladé Boleslavi opravdu neobjeví.
Okřídlený šíp patří k tuzemnskému výrobci již téměř 100 let. Konkrétně od roku 1925, kdy proběhla fúze mezi automobilkou L&K s plzeňským konernem Škoda, jehož logo přejala.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.