Nová ŠKODA OCTAVIA získala ocenění „Nejoblíbenější auto Švýcarů roku 2021“. Čtvrtá generace modelu OCTAVIA tak získala poprvé toto ocenění pro značku ŠKODA, které bylo uděleno během desátého ročníku slavnostního předávání cen „Švýcarské auto roku“.
Do hlasování několika švýcarských médií se zapojilo celkem 25 000 čtenářů a uživatelů. ŠKODA OCTAVIA zvítězila s 9,6 procenty hlasů v silné konkurenci 47 nových vozů a pokračuje tak v úspěšné sérii mezinárodních ocenění. Jen za posledních osm týdnů získala OCTAVIA prestižní ocenění na důležitých exportních trzích Velké Británie, Rakouska, Německa a Švýcarska.
Již po desáté pořádaly časopisy „Schweizer Illustrierte“, „AutoScout24“, „Blick“, „L’Illustré“, „Il caffè“ a „SonntagsBlick“ čtenářskou anketu „Nejoblíbenější auto Švýcarů“. Slavnostní vyhlášení za rok 2021 proběhlo tentokrát z důvodu pandemie COVID-19 virtuálně v rámci předávání cen „Švýcarské auto roku“. Hlasování se zúčastnilo více než 25 000 čtenářů a uživatelů, kteří zvolili ze 47 nových automobilů 9,6 procenty hlasů bestseller značky ŠKODA „Nejoblíbenějším autem Švýcarů roku 2021“. Nominovanými vozy byly nové modely, které byly na švýcarském trhu představeny v roce 2020 nebo je lze objednat nejpozději do března 2021.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.