Šampionát Rallysprint série pokračuje další soutěží o následujícím víkendu v okolí Vyškova. Ondřej Bisaha zde odstartuje se svým vozem Hyundai i20 R5 s prestižním startovním číslem 1 na dveřích. Stane se tak již podruhé v letošní sezoně. XXVIII. Rally Vyškov představuje pro tým Hyundai Lenner Sport zaštítěný Hyundai Motor Czech třetí závod v letošním roce. Kroměřížský jezdec se však stále s jihokorejským speciálem sžívá, proto zůstává nohama na zemi.
„Po Valašské rally jsme spolu s týmem BSH Racing opravili na našem Hyundai i20 R5 co bylo potřeba a na Rally Vyškov budeme dál pokračovat ve vývoji našeho vozu, který stále není ve stavu, v jakém bych si ho představoval,“ říká Ondřej Bisaha, vedle kterého se posadí spolujezdec Oliver Kiška a pokračuje: „Vyškovské rychlostní zkoušky si vybavuji jen matně. Startoval jsem tu naposledy v roce 2016 při mojí premiéře s vozem specifikace R5. Nečeká nás nic jednoduchého, pamatuji si, že byly velmi rychlé a bylo důležité trefit správný rytmus. Doufám, že si při seznamovacích jízdách vzpomenu. Ve Vyškově mám rád místní zázemí, které je umístěno na tamním letišti, kde je dostatek prostoru. Jsem rád, že se přihlásila tak početná konkurence, nezbývá tedy než doufat, že se povede počasí a užijeme si parádní závody!“
Rally Vyškov 2020 odstartuje v sobotu 12. září v 9:30 na parkovišti u okružní křižovatky v ulici Tyršova ve Vyškově. Výsledky budeme znát po absolvování 6 rychlostních zkoušek o celkové délce přes 60 kilometrů ten samý den po 15. hodině odpoledne. Zveme všechny příznivce k tratím rychlostních zkoušek!
Více zajímavostí z dění v týmu se budou moci fanoušci dozvědět na sociálních sítích BSH Racing. Informace je možné sledovat také na Facebookové stránce prémiového prodejce vozů značky Hyundai Lenner Motors.
Sociální sítě:
Facebook: https://www.facebook.com/bshrcng/
Instagram: https://www.instagram.com/bshrcng/
Bc. Lukáš Chum, tiskový mluvčí
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?