Šampionát Rallysprint série pokračuje další soutěží o následujícím víkendu v okolí Vyškova. Ondřej Bisaha zde odstartuje se svým vozem Hyundai i20 R5 s prestižním startovním číslem 1 na dveřích. Stane se tak již podruhé v letošní sezoně. XXVIII. Rally Vyškov představuje pro tým Hyundai Lenner Sport zaštítěný Hyundai Motor Czech třetí závod v letošním roce. Kroměřížský jezdec se však stále s jihokorejským speciálem sžívá, proto zůstává nohama na zemi.
„Po Valašské rally jsme spolu s týmem BSH Racing opravili na našem Hyundai i20 R5 co bylo potřeba a na Rally Vyškov budeme dál pokračovat ve vývoji našeho vozu, který stále není ve stavu, v jakém bych si ho představoval,“ říká Ondřej Bisaha, vedle kterého se posadí spolujezdec Oliver Kiška a pokračuje: „Vyškovské rychlostní zkoušky si vybavuji jen matně. Startoval jsem tu naposledy v roce 2016 při mojí premiéře s vozem specifikace R5. Nečeká nás nic jednoduchého, pamatuji si, že byly velmi rychlé a bylo důležité trefit správný rytmus. Doufám, že si při seznamovacích jízdách vzpomenu. Ve Vyškově mám rád místní zázemí, které je umístěno na tamním letišti, kde je dostatek prostoru. Jsem rád, že se přihlásila tak početná konkurence, nezbývá tedy než doufat, že se povede počasí a užijeme si parádní závody!“
Rally Vyškov 2020 odstartuje v sobotu 12. září v 9:30 na parkovišti u okružní křižovatky v ulici Tyršova ve Vyškově. Výsledky budeme znát po absolvování 6 rychlostních zkoušek o celkové délce přes 60 kilometrů ten samý den po 15. hodině odpoledne. Zveme všechny příznivce k tratím rychlostních zkoušek!
Více zajímavostí z dění v týmu se budou moci fanoušci dozvědět na sociálních sítích BSH Racing. Informace je možné sledovat také na Facebookové stránce prémiového prodejce vozů značky Hyundai Lenner Motors.
Sociální sítě:
Facebook: https://www.facebook.com/bshrcng/
Instagram: https://www.instagram.com/bshrcng/
Bc. Lukáš Chum, tiskový mluvčí
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?