Šampionát Rallysprint série pokračuje další soutěží o následujícím víkendu v okolí Vyškova. Ondřej Bisaha zde odstartuje se svým vozem Hyundai i20 R5 s prestižním startovním číslem 1 na dveřích. Stane se tak již podruhé v letošní sezoně. XXVIII. Rally Vyškov představuje pro tým Hyundai Lenner Sport zaštítěný Hyundai Motor Czech třetí závod v letošním roce. Kroměřížský jezdec se však stále s jihokorejským speciálem sžívá, proto zůstává nohama na zemi.
„Po Valašské rally jsme spolu s týmem BSH Racing opravili na našem Hyundai i20 R5 co bylo potřeba a na Rally Vyškov budeme dál pokračovat ve vývoji našeho vozu, který stále není ve stavu, v jakém bych si ho představoval,“ říká Ondřej Bisaha, vedle kterého se posadí spolujezdec Oliver Kiška a pokračuje: „Vyškovské rychlostní zkoušky si vybavuji jen matně. Startoval jsem tu naposledy v roce 2016 při mojí premiéře s vozem specifikace R5. Nečeká nás nic jednoduchého, pamatuji si, že byly velmi rychlé a bylo důležité trefit správný rytmus. Doufám, že si při seznamovacích jízdách vzpomenu. Ve Vyškově mám rád místní zázemí, které je umístěno na tamním letišti, kde je dostatek prostoru. Jsem rád, že se přihlásila tak početná konkurence, nezbývá tedy než doufat, že se povede počasí a užijeme si parádní závody!“
Rally Vyškov 2020 odstartuje v sobotu 12. září v 9:30 na parkovišti u okružní křižovatky v ulici Tyršova ve Vyškově. Výsledky budeme znát po absolvování 6 rychlostních zkoušek o celkové délce přes 60 kilometrů ten samý den po 15. hodině odpoledne. Zveme všechny příznivce k tratím rychlostních zkoušek!
Více zajímavostí z dění v týmu se budou moci fanoušci dozvědět na sociálních sítích BSH Racing. Informace je možné sledovat také na Facebookové stránce prémiového prodejce vozů značky Hyundai Lenner Motors.
Sociální sítě:
Facebook: https://www.facebook.com/bshrcng/
Instagram: https://www.instagram.com/bshrcng/
Bc. Lukáš Chum, tiskový mluvčí
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?