Autoklub České republiky po téměř dvou měsících od zrušení centrálního testování sportovních vozidel zná nové termíny testace v Praze i ve Zlíně.
V Praze proběhne testování ve dnech 20. – 21. 6. 2020 tradičně v budově STK Chodovec. Vozům, které se účastní klubového závodu na Autodromuv Sosnové, bude provedena pouze sportovní testace technickými komisaři přímo v areálu autodromu v pátek dopoledne. Termín testování ve Zlíně v Malenovicích je stanoven na 27. – 28. 6. 2020.
Registrovat vůz pro testování bude možné opět na webu Autoklubu České republiky v sekci Motorsport – Automobily – Testování sportovních vozidel - Centrální testování od 15. května 2020.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.