Vážení sportovní přátelé, fandové rally, i když jsou přípravy na 16. ročník AGROTEC PETRONAS Rally 2020 v plném běhu a celý organizační tým pečlivě pracuje na organizaci a zajištění, musím vzhledem k současné situaci v rámci opatření k zamezení šíření koronaviru oznámit, že letošní ročník v termínu 19.-20. června 2020 NEUSPOŘÁDÁME.
Nutí nás k tomu nejasná situace okolo možnosti uvolnění uspořádání sportovních podniků s účastí diváků do konce června, ale i situace v zúčastněných obcích a městech, zainteresovaných úřadech a v neposlední řadě u našich partnerů a sponzorů.
I pro nás to je těžké rozhodnutí, protože máme rádi tento sport. Také letos jsme chtěli na jižní Moravě pro posádky připravit zajímavou kompaktní rally mezi vinicemi, s přátelským přístupem k účastníkům.
Vzhledem k současné situaci jsme však přípravy přerušili a rozhodli nabídnout pomoc našeho AGROTEC Autoklubu v AČR obcím, městům a partnerům, kteří s námi dlouhodobě spolupracují a podporují organizaci rally v našem regionu.
Věřím, že chápete naše rozhodnutí. Jsme přesvědčeni, že tím podpoříme možnost uspořádání následujících ročníků a pokračování skvělé spolupráce s obcemi, městy, úřady, ale také s partnery a sponzory.
Poděkovat chci Vám všem, kdo jste do této doby na organizaci pracovali, vydali potřebná rozhodnutí, schválení, souhlasy nebo poskytli podporu s uspořádáním letošního ročníku. Velice si toho vážím.
Martin Rada
předseda organizačního výboru
AGROTEC PETRONAS RALLYSociální sítě
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?