Ve Zlíně proběhne tento týden benefiční hokejový zápas jezdců rally s názvem Rally Ice Tour. U této příležitosti se tým KIT Racing rozhodl pomoci pořadatelům a především pak hlavní postavě této akce – dvanáctileté hendikepované holčičce Karolínce Dejové z Kopřivnice.
„Je skvělé, že se i v dnešní době najde parta lidí, kteří chtějí pomáhat hendikepovaným. Proto i náš tým ke prospěchu dobré věci velmi rád pomůže,“ slibuje podporu této tradiční benefici týmový šéf KIT Racingu a zároveň úřadující mistr České republiky v rally historických vozidel Vlastimil Neumann. A jak se tým KIT Racing do této benefiční akce zapojí? „Kromě finančního příspěvku pro Karolínku jsme věnovali pořadatelům do dražby i svezení v našem mistrovském skvostu – Fordu Escort RS Cosworth při některém předsezónním testu. Doufám, že možnost tohoto zajímavého a bezpochyby i nezapomenutelného zážitku, osloví nejednoho z fandů rally, ale hlavně navýší i celkovou věnovanou částku pro malou Karolínku,“ věří v pozitivní myšlení fandů rally a v zájem o svezení v nádherném i stále rychlém voze Neumann.
Tým KIT Racing bude navíc aktivně přímo na ledě zastupovat spolujezdec Martin Hlavatý. „Už se nemůžu dočkat. Sice nejsem žádný velký hokejista, ale nějaké návyky z dob, kdy jsem se hokeji v mládežnických kategoriích věnoval aktivně, ve mně snad ještě zůstaly. Výsledek bude výjimečně až na druhém místě, takže takovou akci pro dobrou věc ve formě šou velmi rád podpořím,“ slíbil spolujezdec z mistrovského Fordu.
Pokud tedy máte zájem prožít nezapomenutelný zážitek z jízdy v plnokrevném „áčkovém“ speciálu a přispět tím na dobrou věc, přijďte v sobotu 15. února v 18.00 hodin na zimní stadion Luďka Čajky a zapojte se do dražby v rámci dvanáctého ročníku hokejové benefice Rally Ice Tour.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.