Ve Zlíně proběhne tento týden benefiční hokejový zápas jezdců rally s názvem Rally Ice Tour. U této příležitosti se tým KIT Racing rozhodl pomoci pořadatelům a především pak hlavní postavě této akce – dvanáctileté hendikepované holčičce Karolínce Dejové z Kopřivnice.
„Je skvělé, že se i v dnešní době najde parta lidí, kteří chtějí pomáhat hendikepovaným. Proto i náš tým ke prospěchu dobré věci velmi rád pomůže,“ slibuje podporu této tradiční benefici týmový šéf KIT Racingu a zároveň úřadující mistr České republiky v rally historických vozidel Vlastimil Neumann. A jak se tým KIT Racing do této benefiční akce zapojí? „Kromě finančního příspěvku pro Karolínku jsme věnovali pořadatelům do dražby i svezení v našem mistrovském skvostu – Fordu Escort RS Cosworth při některém předsezónním testu. Doufám, že možnost tohoto zajímavého a bezpochyby i nezapomenutelného zážitku, osloví nejednoho z fandů rally, ale hlavně navýší i celkovou věnovanou částku pro malou Karolínku,“ věří v pozitivní myšlení fandů rally a v zájem o svezení v nádherném i stále rychlém voze Neumann.
Tým KIT Racing bude navíc aktivně přímo na ledě zastupovat spolujezdec Martin Hlavatý. „Už se nemůžu dočkat. Sice nejsem žádný velký hokejista, ale nějaké návyky z dob, kdy jsem se hokeji v mládežnických kategoriích věnoval aktivně, ve mně snad ještě zůstaly. Výsledek bude výjimečně až na druhém místě, takže takovou akci pro dobrou věc ve formě šou velmi rád podpořím,“ slíbil spolujezdec z mistrovského Fordu.
Pokud tedy máte zájem prožít nezapomenutelný zážitek z jízdy v plnokrevném „áčkovém“ speciálu a přispět tím na dobrou věc, přijďte v sobotu 15. února v 18.00 hodin na zimní stadion Luďka Čajky a zapojte se do dražby v rámci dvanáctého ročníku hokejové benefice Rally Ice Tour.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.