Premiérový start s novou specifikací Škoda Fabia R5 Evo má před sebou posádka ACCR Czech Rally Teamu – Filip Mareš a Jan Hloušek. Se startovním číslem 4 odstartuje mladá dvojice do závěrečného podniku evropského šampionátu FIA ERC – Rally Hungary.
V domácím mistrovství skočili Filip Mareš s Honzou Hlouškem na druhém místě absolutního pořadí a úspěšnou sezónu korunovali na „barumce“ ziskem titulu mistrů Evropy v kategorii ERC1 Junior. Ta jim, kromě samotného výsledku, přinesla i finanční odměnu pro další starty v mistrovství Evropy. „Letošní sezóna pro nás byla úspěšná, obzvláště titulu v ERC1 Junior si skutečně cením. Kromě vítězství nám tato trofej umožnila startovat na dalších dvou závodech FIA ERC, přičemž prvním z nich je právě nadcházející Rally Hungary. Premiérově se také představíme s Fabií R5 Evo. S novou specifikací jsme se seznámili zatím jen krátce při úterním testu a další poznatky nám přinesou až maďarské rychlostní zkoušky. Kartami bude zřejmě míchat i počasí, takže nás nečeká nic jednoduchého,“ prozradil krátce před startem závodu Filip Mareš a dodal i postřehy ze seznamovacích jízd: „Tratě rychlostních zkoušek jsou krásné, ale náročné. Střídá se na nich mnoho charakterů. Největším kořením bude ale určitě bláto, které je na velké části soutěže.“
Rally Hungary odstartuje v pátek 8.11.2019 dopolední kvalifikací a krátce před 19:00 hod, superspeciální diváckou zkouškou Rabócsiring. Pro celkem 102 přihlášených posádek připravili pořadatelé 211 kilometrů rychlostních zkoušek.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?