Premiérový start s novou specifikací Škoda Fabia R5 Evo má před sebou posádka ACCR Czech Rally Teamu – Filip Mareš a Jan Hloušek. Se startovním číslem 4 odstartuje mladá dvojice do závěrečného podniku evropského šampionátu FIA ERC – Rally Hungary.
V domácím mistrovství skočili Filip Mareš s Honzou Hlouškem na druhém místě absolutního pořadí a úspěšnou sezónu korunovali na „barumce“ ziskem titulu mistrů Evropy v kategorii ERC1 Junior. Ta jim, kromě samotného výsledku, přinesla i finanční odměnu pro další starty v mistrovství Evropy. „Letošní sezóna pro nás byla úspěšná, obzvláště titulu v ERC1 Junior si skutečně cením. Kromě vítězství nám tato trofej umožnila startovat na dalších dvou závodech FIA ERC, přičemž prvním z nich je právě nadcházející Rally Hungary. Premiérově se také představíme s Fabií R5 Evo. S novou specifikací jsme se seznámili zatím jen krátce při úterním testu a další poznatky nám přinesou až maďarské rychlostní zkoušky. Kartami bude zřejmě míchat i počasí, takže nás nečeká nic jednoduchého,“ prozradil krátce před startem závodu Filip Mareš a dodal i postřehy ze seznamovacích jízd: „Tratě rychlostních zkoušek jsou krásné, ale náročné. Střídá se na nich mnoho charakterů. Největším kořením bude ale určitě bláto, které je na velké části soutěže.“
Rally Hungary odstartuje v pátek 8.11.2019 dopolední kvalifikací a krátce před 19:00 hod, superspeciální diváckou zkouškou Rabócsiring. Pro celkem 102 přihlášených posádek připravili pořadatelé 211 kilometrů rychlostních zkoušek.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.