Minulý víkend se v Českém Krumlově odjel další díl Autoklub Mistrovství České republiky v rally. Na start závodu se postavily také dva vozy z dílny Minařík Racing – opět dva Peugeoty 208 R2. René Dohnal chtěl pokračovat ve vítězném tažení v hodnocení Peugeot cupu. Milan Obadal chtěl sbírat cenné zkušenosti na náročných tratích českokrumlovské soutěže a promlouvat do bojů o medailové pozice v Peugeot cupu. Pořadatelé si na posádky připravili celkem 15 měřených testů. Několikrát se jela také okruhová rychlostní zkouška na výstavišti v Českých Budějovicích, kde byl umístěný také servisní areál. Počasí na závod bylo slunečné, ale kluci již při seznamovacích jízdách zjistili, že v lesních úsecích je po předešlých deštích mokro a bláto.
Milan Obadal se spolujezdcem Janem Nádvorníkem se moc nesvezli. Posádka Peugeotu 208 R2 musela odstoupit hned po první rychlostní zkoušce ze zdravotních důvodů u spolujezdce.
Druhý jezdec slušovického týmu z Krumlova odjížděl velmi spokojený. René Dohnal se spolujezdcem Romanem Švecem bojovali od startu až do cíle, kde posbírali velké množství pohárů. „Výsledek se nerodil vůbec lehce, jak se může zdát. První etapa byla náročná, po čtvrtečních deštích bylo hodně vytahaného bláta v zatáčkách. Byli jsme překvapeni, že jsme se dostali do vedení ve třídě 6 s minutovým náskokem. V sobotu jsme stahovali Václava Stejskala jun., který byl druhý v hodnocení dvoukolek. Jeli jsme maximum, ale souboj o druhé místo jsme prohráli o 2,5 vteřiny. S výsledkem na Rallye Český Krumlov jsme moc spokojeni. Děkuji všem, co nám fandili a podporují nás. Díky patří také týmu Minařík racing za skvěle připravené auto,“ řekl po závodě spokojený René Dohnal. Posádka Dohnal – Švec dojela na cílovou rampu na 1. místě v Peugeot cupu a 2. místě ve třídě 6, kategorii RC4. Mezi dvoukolkami kluci vybojovali třetí příčku a absolutně se umístili na 16. místě.
Nyní na tým pod vedením Lubomíra Minaříka čeká další závod rallysprintsérie – Rally Vyškov. Soutěž se pojede ve dnech 31. května – 1. června.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?