Po víťazstve na Slovakia Ringu smeruje RUFA SPORT na Setkání mistrů, k obhajobe vlaňajšieho druhé miesta v Sosnovej.
Výborné a v mnohých prípadoch doslova dych vyrážajúce súboje, keď na jednej trati medzi sebou bojujú naraz dvaja jazdci, ale aj zábava a dobrá nálada. To všetko môžu fanúšikovia, ale aj súťažiaci zažiť v rámci podujatia XVII. Global Assistance Setkání mistrů v Sosnovej. Na štarte nebude chýbať ani štvornásobný slovenský a dvojnásobný poľský rally šampión Grzegorz Grzyb so Škodou Fabia R5.
„Do Sosnovej chodíme už dlhé roky. Podarilo sa nám tu vybojovať v minulosti absolútne víťazstvo, ale aj niekoľko druhých, či tretích miest. Som rád, že práve tu, rovnako ako minulý týždeň na Auto Show, máme možnosť povoziť našich obchodných partnerov, známych, či kamarátov. Tých má náš RUFA SPORT Team v Českej republike mnoho a chceme sa im za ich podporu aj takýmto spôsobom poďakovať. Na druhý deň, čiže v nedeľu, sa náš jazdec zúčastní samotnej súťaže, kde budú rozhodovať najrýchlejšie časy a práve tie budú posúvať jednotlivých jazdcov k semifinále a finále, Ja verím, že sa Grzegorzovi bude dariť rovnako dobre ako sa mu darilo minulý víkend a dokáže, že patrí k absolútnej rally špičke,“ povedal Ľubomír Kleman.
XVII. Global Assistance Setkání mistrů v Sosnovej štartuje v dňoch 10. – 11.11.2018. Na tunajšej jedinečnej trati sa predstaví takmer päťdesiatka jazdcov z viacerých európskych krajín a viacerých disciplín automobilových športov. O tom ako sa darilo jazdcovi slovenského RUFA SPORT Teamu vás budeme informovať po víkende.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?