Tak jako každý rok touto dobou, i letos po celý podzim naplno běží přípravy nového ročníku TipCars Pražského Rallysprintu.
Ten letošní opět přivítá spoustu hvězd rallysportu i jiných zajímavých disciplín, bude se konat v sobotu 1.12.2018 a diváci se mohou těšit na několik zajímavých překvapení.
Letošní mistrovská sezóna byla v českém rallysportu mimořádně zajímavá a bohatá na překvapení i na mezinárodní úspěchy. Při XXIV. TipCars Pražském Rallysprintu se samozřejmě nepojede o body či o tituly, i tak jsme si už zvykli, že se každoročně jedná o mimořádně prestižní akci. Už od devadesátých let se na ní schází velké množství fanoušků, kteří mají každoročně možnost vidět na tratích velmi zajímavé vozy se špičkovými posádkami. Nejinak tomu bude také letos.
„Jsme moc rádi, že naší akci už od roku 1995 diváci zachovávají přízeň,“ říká ředitel závodu Petr Mihule a pokračuje: „Loni jsme vyslyšeli volání skalních příznivců klasického rallysportu a vrátili do programu klasickou rychlostní zkoušku. Jmenovala se Subaru Točná, byla poměrně náročná a technická a setkala se s velmi dobrým ohlasem. Díky tomu jsme se rozhodli tento model soutěže neměnit a věříme, že se závodění bude líbit i letos. A to nejen na Točné, ale také na Strahově – tam se opět budou odehrávat čtyři erzety pod hlavičkou TipCars okruh, pojedou se i tentokrát postupně v obou směrech. Na své si tak určitě přijdou jak fandové širokých smyků, tak také ti, kteří chtějí vidět špičková auta.“
Když to shrneme, XXIV. TipCars Pražský Rallysprint začne tradičním startem v 8 hodin na Strahově, poté se závodníci přesunou na Točnou. Tam absolvují dva průjezdy, přičemž ten první je na programu v 8.30. Následuje návrat na Strahov, kolem kterého se začne kroužit v půl jedenácté, cíl je naplánován na patnáctou hodinu. To vše se odehraje samozřejmě až v sobotu 1.12.2018.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?