RUFA SPORT Team absolútnym víťazom XV. Partr Rally Vsetín 2018

Rally Vsetín (CZE)
Rally Vsetín (CZE), foto: Jan Dušek, RallyZone.cz
Miroslav Majláth 29. října 2018 08:20
Sdílej:

Absolútnym víťazstvom slovenského RUFA SPORT Teamu a jeho poľskej posádky Grzegorz Grzyb – Jakub Wróbel skončila jubilejná XV. Partr Rally Vsetín 2018.

Presne po roku sa RUFA SPORT Team predstavil na podujatí na Morave, vo Vsetíne. Na štart podujatia XV. Partr Rally Vsetín 2018 sa jazdec Grzegorz Grzyb postavil v úlohe vlaňajšieho víťaza. To dosiahol v roku 2017 spoločne s Boguslawom Browinskim. V tomto roku sa Grzegorz do vozidla Škoda Fabia R5 posadil spoločne s Jakubom Wróbelom, s ktorým RUFA SPORT Team reprezentoval v rámci tohtoročnej sezóny v seriáli FIA ERC. Už od prvých metrov, tejto poslednej súťaže zaradenej do českej série A Sportt Rallysprint, bolo jasné, že Grzegorz s Jakubom chcú získať vo Vsetíne ďalšie víťazstvo. Po tom, ako brali víťazstvo v piatich, z celkovo siedmych rýchlostných skúšok, nakoniec brala posádka slovenského RUFA SPORT Teamu absolútne víťazstvo v rámci XV. Partr Rally Vsetín 2018.

„Priznám sa, že na prvej rýchlostnej skúške ma trochu prekvapilo, že bol dosť vlhký asfalt. Myslel som totiž, že bude úplne sucho, ale nakoniec to poriadne šmýkalo. Ale bolo to fajn, nevadilo nám to veľmi a súťaž sme si od začiatku poriadne užívali. Potešilo nás, že sme vedeli sme už od prvých metrov súťaže udávať tempo. Bol som spokojný aj s obutím, ktoré sme zvolili, ale aj s nastavením auta a podvozku. Počas celej súťaže sme išli tak, aby sme neustále kontrolovali naše prvé miesto priebežného poradia a neprekvapila nás ani voda na posledných dvoch testoch. Som rád, že sme po roku opäť dokázali absolútne vyhrať vsetínsku súťaž,“ povedal v cieli XV. Partr Rally Vsetín 2018 Grzegorz Grzyb.

Z obhajoby víťazstva mal radosť aj manažér RUFA SPORT Teamu, Ľubomír Kleman: „Samozrejme, že som spokojný. Naša posádka nielenže vyhrala, ale doslova od štartu až do cieľa kontrolovala situáciu a jazdila na absolútnu istotu. Samozrejme toto by si nemohla dovoliť bez perfektnej prípravy vozidla Škoda Fabia R5 z dielní MM Rally Teamu, ale ani bez podpory obchodných partnerov RUFA SPORT Teamu. Opäť sa nám podarilo dokázať, že patríme medzi najlepších.“

Po víťazstve vo Vsetíne sa slovenský RUFA SPORT Team a jeho posádka predstaví počas nasledujúceho víkendu opäť na Slovensku, v tomto prípade to bude v rámci podujatia KESKOMOBILE AUTO SHOW 2018 na Slovakia Ringu.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Zeekr 7x

Nový Zeekr 7X: Kladivo na soupeře Tesla model Y, Kia EV5 nebo Audi Q6 e-tron a BMW iX3?

Čínský výrobce Zeekr, vlastněný koncernem Geely, odhalil ceny a specifikace nového elektrického SUV Zeekr 7X pro Austrálii i Evropu. Prémiově laděný elektromobil, který vznikl pod taktovkou evropských vývojářů, míří přímo proti Tesle Model Y, Audi Q6 e-tron či BMW iX3. S dojezdem až 870 km, extrémně rychlým nabíjením a výbavou srovnatelnou s luxusní třídou může výrazně zamíchat kartami v segmentu.

Novinky ze světa EV
Alpine crossover A390

Alpine A390: Francouzská odpověď na elektrické SUV. Tři motory, výkon až 470 koní a dojezd přes 550 km

Francouzská značka Alpine oficiálně představila svůj první elektrický crossover. Novinka s označením A390 navazuje na loňský koncept a zaujme nejen ostře řezaným designem, ale především technikou: pod kapotou má tři elektromotory, až 470 koní a baterii s kapacitou 89 kWh. Do prodeje půjde koncem roku.

Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu. Ale je dobře, že tu je

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.