Lehce mimo původní plán, ale s velkou radostí připravuje kroměřížský Ondřej Bisaha nejenom pro své fanoušky na Barum Czech Rally Zlín 2018 překvapení. Na start 48. ročníku populární soutěže se totiž „Bishop“ POSTAVÍ!!!
V letošní sezóně má Ondřej Bisaha ve svém kalendáři zaznamenány pouze závody ze seriálu European Rally Trophy (ERT). Ani jeden z těchto podniků se ale v Česku nejede, proto musí Ondrovi fanoušci vyrazit do zahraničí. Nyní ale přichází skvělá zpráva, která je pro změnu smutnou pro příznivce Vény Kopáčka. „Podle plánu, který jsme dělali před sezónou, jsme měli v tuto dobu chystat soutěžního forda na Barumku pro Vénu Kopáčka. Bohužel rentgen jeho žebírek nevypadá dobře, proto s ohledem na zdraví pokračuje Véna v klidovém režimu. Avšak ve Zlíně s námi bude i s Bárou. Tím se otvírá příležitost poprvé se ukázat domácím příznivcům. Barum rally má nejenom u nás velké jméno a startovat zde je pro mne velkou poctou. Přesto musíme na zlínské soutěži hodně eliminovat výdaje a závod vnímáme jako velký test. Stále pro mě totiž zůstává prioritní bodovat v Evropské rally trofeji, která pokračuje o prvním zářijovém víkendu slovinskou Nova Gorica Rally a finále tohoto seriálu vyvrcholí v Portugalsku Rali Casinos Dos Algarve v polovině listopadu,“ uvedl k blížícímu se startu ve Zlíně Ondřej Bisaha. Na Barum Czech Rally Zlín 2018 vyfasoval kroměřížský jezdec startovní číslo 60. Tým CERS rally team bude vedle Ondry reprezentovat i Pavel Vedra, který se s Martinou Pickovou představí s Citroënem DS3 R3T se startovním číslem 74. „I když pojedu s omezeným rozpočtem, rozhodně to neznamená, že pojedu pomalu. Přijďte povzbudit nejenom naše dvě týmové posádky, ale všechny, kdo se postaví na start nejtěžší soutěže u nás. Za vaše fandění se vám odměníme krásnými průjezdy,“ pozval příznivce automobilových soutěží na Zlínsko Ondřej Bisaha.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?