Lehce mimo původní plán, ale s velkou radostí připravuje kroměřížský Ondřej Bisaha nejenom pro své fanoušky na Barum Czech Rally Zlín 2018 překvapení. Na start 48. ročníku populární soutěže se totiž „Bishop“ POSTAVÍ!!!
V letošní sezóně má Ondřej Bisaha ve svém kalendáři zaznamenány pouze závody ze seriálu European Rally Trophy (ERT). Ani jeden z těchto podniků se ale v Česku nejede, proto musí Ondrovi fanoušci vyrazit do zahraničí. Nyní ale přichází skvělá zpráva, která je pro změnu smutnou pro příznivce Vény Kopáčka. „Podle plánu, který jsme dělali před sezónou, jsme měli v tuto dobu chystat soutěžního forda na Barumku pro Vénu Kopáčka. Bohužel rentgen jeho žebírek nevypadá dobře, proto s ohledem na zdraví pokračuje Véna v klidovém režimu. Avšak ve Zlíně s námi bude i s Bárou. Tím se otvírá příležitost poprvé se ukázat domácím příznivcům. Barum rally má nejenom u nás velké jméno a startovat zde je pro mne velkou poctou. Přesto musíme na zlínské soutěži hodně eliminovat výdaje a závod vnímáme jako velký test. Stále pro mě totiž zůstává prioritní bodovat v Evropské rally trofeji, která pokračuje o prvním zářijovém víkendu slovinskou Nova Gorica Rally a finále tohoto seriálu vyvrcholí v Portugalsku Rali Casinos Dos Algarve v polovině listopadu,“ uvedl k blížícímu se startu ve Zlíně Ondřej Bisaha. Na Barum Czech Rally Zlín 2018 vyfasoval kroměřížský jezdec startovní číslo 60. Tým CERS rally team bude vedle Ondry reprezentovat i Pavel Vedra, který se s Martinou Pickovou představí s Citroënem DS3 R3T se startovním číslem 74. „I když pojedu s omezeným rozpočtem, rozhodně to neznamená, že pojedu pomalu. Přijďte povzbudit nejenom naše dvě týmové posádky, ale všechny, kdo se postaví na start nejtěžší soutěže u nás. Za vaše fandění se vám odměníme krásnými průjezdy,“ pozval příznivce automobilových soutěží na Zlínsko Ondřej Bisaha.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?