Lehce mimo původní plán, ale s velkou radostí připravuje kroměřížský Ondřej Bisaha nejenom pro své fanoušky na Barum Czech Rally Zlín 2018 překvapení. Na start 48. ročníku populární soutěže se totiž „Bishop“ POSTAVÍ!!!
V letošní sezóně má Ondřej Bisaha ve svém kalendáři zaznamenány pouze závody ze seriálu European Rally Trophy (ERT). Ani jeden z těchto podniků se ale v Česku nejede, proto musí Ondrovi fanoušci vyrazit do zahraničí. Nyní ale přichází skvělá zpráva, která je pro změnu smutnou pro příznivce Vény Kopáčka. „Podle plánu, který jsme dělali před sezónou, jsme měli v tuto dobu chystat soutěžního forda na Barumku pro Vénu Kopáčka. Bohužel rentgen jeho žebírek nevypadá dobře, proto s ohledem na zdraví pokračuje Véna v klidovém režimu. Avšak ve Zlíně s námi bude i s Bárou. Tím se otvírá příležitost poprvé se ukázat domácím příznivcům. Barum rally má nejenom u nás velké jméno a startovat zde je pro mne velkou poctou. Přesto musíme na zlínské soutěži hodně eliminovat výdaje a závod vnímáme jako velký test. Stále pro mě totiž zůstává prioritní bodovat v Evropské rally trofeji, která pokračuje o prvním zářijovém víkendu slovinskou Nova Gorica Rally a finále tohoto seriálu vyvrcholí v Portugalsku Rali Casinos Dos Algarve v polovině listopadu,“ uvedl k blížícímu se startu ve Zlíně Ondřej Bisaha. Na Barum Czech Rally Zlín 2018 vyfasoval kroměřížský jezdec startovní číslo 60. Tým CERS rally team bude vedle Ondry reprezentovat i Pavel Vedra, který se s Martinou Pickovou představí s Citroënem DS3 R3T se startovním číslem 74. „I když pojedu s omezeným rozpočtem, rozhodně to neznamená, že pojedu pomalu. Přijďte povzbudit nejenom naše dvě týmové posádky, ale všechny, kdo se postaví na start nejtěžší soutěže u nás. Za vaše fandění se vám odměníme krásnými průjezdy,“ pozval příznivce automobilových soutěží na Zlínsko Ondřej Bisaha.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?