Další díl rallysprintu se odehraje ve Šternberku na Moravě, jako předposlední díl tohoto seriálu.
Další díl rallysprintu se odehraje ve Šternberku na Moravě, jako předposlední díl tohoto seriálu, tím posledním pak bude XV. Bonver-Partr rally Vsetín na konci října. Letošní šternberská soutěž se uskuteční po dvouleté odmlce. Rally Jeseníky se jeden rok neuskutečnila kvůli uzavírkám stěžejních komunikací, kde měla vést trať jesenické, další rok stály v cestě chybějící finance. Letos jsme ale připraveni opět vyjet do tratí v podhůří Jeseníků.
„Pro jezdce máme nakresleny a schváleny krásné a zajímavé rychlostní zkoušky, které vedou úchvatnou jesenickou přírodou. Celý organizační tým je nyní připraven přivítat jezdce nejen podniku A SPORT Rallysprint série, ale také AUTOKLUB POHÁR 2+,“ uvedl zbrusu nový ředitel této soutěže Ing. Boleslav Krejčíř.
Účastníkům rally se budou započítávat body do výše zmíněných pohárů a pro všechny ostatní zájemce o start v Rally Jeseníky, byl vypsán Pohár pořadatele, kam se mohou přihlásit i ostatní účastníci. Čeká je trať dlouhá něco málo přes 246 km celkem, z toho necelých 74 km rychlostních zkoušek. RZ 1 Jívová – Hraničné Petrovice je nejdelší a pojede se jako jediná na tři průjezdy. Další dvě rychlostí zkoušky jsou v harmonogramu pouze dvakrát; RZ 2/5 Dalov – Chabičov i RZ 3/6 Mutkov – Paseka. Rychlostní zkoušky mají na starosti velmi zkušení činovníci, mnozí z nich jsou součástí pořadatelského týmu i jiných rally soutěží.
Jubilejní X. ročník bude o to významnější a důležitější už proto, že se koná po dvouleté odmlce. Rally Jeseníky, tradičně jako Memoriál Jiřího Skoupila, se uskuteční ve dnech 14. – 15. 9. 2018, kdy start prvních vozidel ze šternberského náměstí je naplánován na osmou hodinu ranní a do stejně umístěného cíle by pak první posádka měla dorazit přibližně v 15:40 hod.
„Díky velkému množství uzavírek, které jsou po celém širokém okolí, bych rád poděkoval všem obcím, které vyšly vstříc při jednání o trasách rychlostních zkoušek,“ doplnil ředitel rally Krejčíř.
Zdroj: Milena Schärferová
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?