Další díl rallysprintu se odehraje ve Šternberku na Moravě, jako předposlední díl tohoto seriálu.
Další díl rallysprintu se odehraje ve Šternberku na Moravě, jako předposlední díl tohoto seriálu, tím posledním pak bude XV. Bonver-Partr rally Vsetín na konci října. Letošní šternberská soutěž se uskuteční po dvouleté odmlce. Rally Jeseníky se jeden rok neuskutečnila kvůli uzavírkám stěžejních komunikací, kde měla vést trať jesenické, další rok stály v cestě chybějící finance. Letos jsme ale připraveni opět vyjet do tratí v podhůří Jeseníků.
„Pro jezdce máme nakresleny a schváleny krásné a zajímavé rychlostní zkoušky, které vedou úchvatnou jesenickou přírodou. Celý organizační tým je nyní připraven přivítat jezdce nejen podniku A SPORT Rallysprint série, ale také AUTOKLUB POHÁR 2+,“ uvedl zbrusu nový ředitel této soutěže Ing. Boleslav Krejčíř.
Účastníkům rally se budou započítávat body do výše zmíněných pohárů a pro všechny ostatní zájemce o start v Rally Jeseníky, byl vypsán Pohár pořadatele, kam se mohou přihlásit i ostatní účastníci. Čeká je trať dlouhá něco málo přes 246 km celkem, z toho necelých 74 km rychlostních zkoušek. RZ 1 Jívová – Hraničné Petrovice je nejdelší a pojede se jako jediná na tři průjezdy. Další dvě rychlostí zkoušky jsou v harmonogramu pouze dvakrát; RZ 2/5 Dalov – Chabičov i RZ 3/6 Mutkov – Paseka. Rychlostní zkoušky mají na starosti velmi zkušení činovníci, mnozí z nich jsou součástí pořadatelského týmu i jiných rally soutěží.
Jubilejní X. ročník bude o to významnější a důležitější už proto, že se koná po dvouleté odmlce. Rally Jeseníky, tradičně jako Memoriál Jiřího Skoupila, se uskuteční ve dnech 14. – 15. 9. 2018, kdy start prvních vozidel ze šternberského náměstí je naplánován na osmou hodinu ranní a do stejně umístěného cíle by pak první posádka měla dorazit přibližně v 15:40 hod.
„Díky velkému množství uzavírek, které jsou po celém širokém okolí, bych rád poděkoval všem obcím, které vyšly vstříc při jednání o trasách rychlostních zkoušek,“ doplnil ředitel rally Krejčíř.
Zdroj: Milena Schärferová
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?