V pátek 13. odstartovalo z podvečerního "Václaváku" na 150 posádek historických vozů do již 8. ročníku Rallye Praha Revivalu. Vše pro účastníky začalo prologem ve Velké Chuchli, ze kterého teprve zamířili na slavnostní start. Při přejezdu do Hradce Králové absolvovali měřený úsek v Milovicích, Kosická Show Section byla po deštích pro nepříznivost terénu zrušena. Sobotní probuzení v hotelu Černigov a hned na CzechRing. Pokračování pouti po východních Čechách zavedlo teamy na autokrosovou trať v Dobřanech, část Ústecké 21 a na motokárovou dráhu do Rychnova nad Kněžnou. V neděli ráno vyrazil celý peleton zpět ku Praze. Cestou si ještě „zařádili“ na Pardubickém motordomu, v Kosicích na autokrosové trati, která už stihla vyschnout a po Milovické SS přímo do cíle v Radotíně. Všichni absolvovali slušnou porci kilometrů a věřím, že se většina už teď těší na Rally Berounka Revival.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.