V pátek 13. odstartovalo z podvečerního "Václaváku" na 150 posádek historických vozů do již 8. ročníku Rallye Praha Revivalu. Vše pro účastníky začalo prologem ve Velké Chuchli, ze kterého teprve zamířili na slavnostní start. Při přejezdu do Hradce Králové absolvovali měřený úsek v Milovicích, Kosická Show Section byla po deštích pro nepříznivost terénu zrušena. Sobotní probuzení v hotelu Černigov a hned na CzechRing. Pokračování pouti po východních Čechách zavedlo teamy na autokrosovou trať v Dobřanech, část Ústecké 21 a na motokárovou dráhu do Rychnova nad Kněžnou. V neděli ráno vyrazil celý peleton zpět ku Praze. Cestou si ještě „zařádili“ na Pardubickém motordomu, v Kosicích na autokrosové trati, která už stihla vyschnout a po Milovické SS přímo do cíle v Radotíně. Všichni absolvovali slušnou porci kilometrů a věřím, že se většina už teď těší na Rally Berounka Revival.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?