Po úspěšné premiéře se Škodou Fabia R5 na Valašské rally, bude Filip Mareš s Janem Hlouškem startovat již tuto sobotu na Rallysprintu Kopná. Po dohodě s vedením týmu a po vyhodnocení úvodního podniku, byl tento závod dodatečně zařazen jako ostrý test před další soutěží Mistrovství České republiky v Klatovech.
„Z tohoto rozhodnutí jsem opravdu šťastný,“ neskrývá své dojmy průběžně sedmý jezdec českého mistrovství a pokračuje: „Po vcelku úspěšně absolvované Valašce jsme s celým týmem hodnotili situaci a pečlivě zvažovali další kroky. Ve hře byl i test ve své klasické podobě, za daných okolností jsme ale jako přínosnější vyhodnotili náš start na Kopné. Za prvé to není daleko od Luhačovic, kde sídlí tým KRESTA RACING, a za druhé je to skvělá příležitost k pokračování našeho učení s novou technikou, navíc na náročných tratích v okolí Zlína a Slušovic. Na Kopné jsme s Honzou doposud nikdy nejeli a jsme nadšení, že tady v rámci přípravy můžeme startovat. Nepůjde nám o výsledek, naším cílem je navázat na zkušenosti z Valašky a pokusit se učinit následné kroky v novém soutěžním náčiní. Budou to pro nás velmi hodnotné kilometry,“ těší se na svůj další start s Fabií R5 Filip Mareš.
Rallysprint Kopná je tradičním zahájením naší domácí rallysprintové sezóny. Jeho 24. ročník zavede startující posádky do krásného prostředí na rozhraní Hostýnských a Vizovických vrchů. ACA ŠKODA AUTOKLUB TEAM s posádkou Filip Mareš a Jan Hloušek vás zvou již tuto sobotu do okolí Slušovic. První rychlostní zkouška „Zádveřice“ startuje v 9:13 hodin.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.