Některá slova se špatně píší, některá se ale také špatně čtou. Bohužel nejen dobré zprávy musíme v životě slýchat. V úterý večer všechny kamarády, příbuzné a známé zastihla velmi smutná zpráva.
Při hokejovém zápase svého týmu v amatérské lize hrané na PSG aréně ve Zlíně, dotlouklo i přes veškerou snahu spoluhráčů a poté i záchranářů srdce našeho kamaráda Honzy Skácelíka, kterému nikdo neřekl jinak než „Hřebík“.
K hokeji se Honza dostal přes hokejbal, kterému se věnoval od svých šestnácti let až dodnes. V nejvyšší malenovické hokejbalové lize odehrál plných třináct sezón převážně na postu obránce, což platilo i u hokeje. Ve Zlínské amatérské hokejové lize strávil 11 sezón , odehrál 236 soutěžních zápasů a třikrát se svými spoluhráči slavil bronz a jednou i stříbro. Byl také velikým fandou zlínského extraligového týmu.
Hodně aktivní byl ale i v oblasti automobilových závodů, kde dělal dlouhá léta mechanika různých rallyových speciálů a dokonce několikrát usedl sám i za volant v amatérských závodech. Rád podnikal i dobrodružné výlety s kamarády na motorkách.
Sport byl koneckonců to, co Honza miloval. Bohužel se mu ale stal i osudným, když odešel nenadále z tohoto světa a v nedožitých osmatřiceti letech zde zanechal své milované nejbližší. Přítelkyni Romanu společně s jeden a půl letou dcerou Editkou.
Aby alespoň částečně zmírnili dopad této náhlé tragédie, zřídili kamarádi pro pozůstalé transparentní účet u Komerční banky, kam může kdokoliv přispívat.
Číslo účtu je : 115-6885940207/0100 - transparentnost účtu bude možné sledovat na stránkách Komerční banky.
Poslední rozloučení a smuteční obřad s Honzou Skácelíkem proběhne v pondělí 5.2.2018 ve 13.00 hodin v obřadní síni zlínského krematoria .
Všichni kdo jste ho znali, vzpomínejte na něj jen v dobrém. On byl totiž tím, kdo nikdy nezkazil žádnou srandu a lidi kolem sebe měl moc rád.
"Hřebíku, měj se tam nahoře dobře. Nikdy na tebe nezapomeneme!"
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?