S velkým výsledkem v zádech z Příbrami a nabuzeni do boje o konečné druhé místo v rallysprint sérii, přijeli do Vsetína Lukáš Nekvapil s Romanem Koscelníkem. Nakonec ale posádka odjížděla smutná a zklamaná.
Tišnovská dvojice se v letošní sezoně zaměřila na boje v jednodenních soutěžích, ale před vsetínským sprintem udělala výjimku. Týden před valašskou soutěží se jela Rally Příbram a Lukáš s Romanem, se rozhodli, že se jí zúčastní před vrcholící bitvou v RSS. Po dvou dnech na příbramsku z toho bylo vítězství ve dvoukolkách a v týmu panovala skvělá nálada. Tato nálada setrvala u kluků v posledním sprintu sezony bohužel jen krátkou chvilku. „Na závěrečný podnik rallysprintové série Bonver - Partr Rally Vsetín jsme přijeli velmi namotivováni po úžasném výsledku z Příbrami. Ve hře totiž bylo teoreticky i celkové stříbro v RSS a my se chtěli poprat o co nejlepší konečný výsledek, samozřejmě i ve třídě 6. Asi v půlce první RZ jsme přijeli k vážné havárii Radomíra Kupce a Vladimíra Osičky. Po asistenci při řešení nehody jsme vážně uvažovali o odstoupení z rally. Nakonec jsme se v servise dohodli na pokračování bez ohledu na výsledek a závod jsme chtěli pouze čestně dokončit,“ popsal nepříjemnost z úvodu rally Roman Koscelník. Havárie Radomíra s Vladimírem nejenom mladé tišnováky citelně poznamenala. Z první sekce rychlostních zkoušek projeli Lukáš s Romanem pouze zkoušku Semetín, a to v „opařeném“ tempu. Ze čtrnácti posádek na startu zkoušky byl jejich čas jedenáctým nejrychlejším. Bojová nálada zůstala zapovězena a veškeré myšlenky se upíraly ke zdraví jezdce. O radosti z jízdy se nedalo mluvit. Proto Lukáš s Romanem „přivítali“ odstoupení ze závodu krátce po startu 4.RZ. „Je těžké závodit, když jste svědky takové nehody. Při druhém průjezdu RZ Hošťálková nám vypověděla službu technika a tím nás „vysvobodila“. Za konečné 3. místo v RSS jsme rádi, ale... Radkovi a celé jeho rodině přejeme, aby tuhle nejtěžší erzetu vyhráli. Děkujeme všem, co se na naší úspěšné sezoně podíleli - Brynda racing - Jirkovi, Kájovi a každému, kdo je tohoto skvělého týmu součástí, sponzorům - jmenovitě AutodopravaBrno.eu, Intertech, Sagitta, Zyksal, Geotest, město Tišnov. Dále patří velké díky našim rodinám, kamarádům a hlavně našemu skvělému fanklubu, který nás žene dopředu! Děkujeme moc!!!,“ poděkoval přátelům a zároveň drží palce mladému jezdci Lukáš Nekvapil.
Více informací o posádce na fb.com/NKmotorsport
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.